۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶
مشکل تامین نهاده‌های دامی در حال رفع است
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران:

مشکل تامین نهاده‌های دامی در حال رفع است

اسفنانی، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران درباره وضعیت بازار مرغ گفت: قیمت مرغ کماکان ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است و مشکل در توزیع نهاده‌ها بود که به نظر می‌رسد اگر مشکل نهاده‌های دامی برای تولیدکنندگان برطرف شود، مشکل توزیع مرغ را نخواهیم داشت.

به گزارش بازار، اسفنانی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران با اشاره به مشکلاتی که در رابطه با کمبود و گرانی روغن در بازار وجود داشت، گفت: با توجه به شرایطی که درباره این کالا در بازار به وجود آمد، اقدامات نظارتی سازمان تعزیرات را تشدید کردیم. در این رابطه دو مورد انبار احتکار روغن کشف کردیم و روغن‌ها بلافاصله بین مردم توزیع شد.

وی افزود: شب گذشته واحدهای گشت سازمان تعزیرات کشف یک انبار روغن را گزارش کردند و ضمن تشکیل پرونده در این خصوص، روغن مکشوفه در بازار توزیع شده است. البته متاسفانه بعضی از خبرهایی که در خصوص وجود احتکار کالا ارائه می‌شود، متوجه می‌شویم واقعیت ندارد و یا میزان روغن‌های انبار شده به اندازه‌ای نیست که عنوان احتکار را به آن اطلاق کنند.

کشف محل خودروهای دپو شده
مدیر تعزیرات حکومتی استان تهران از کشف محل خودروهای دپو شده گفت و بیان کرد: در این محل که دو روز پیش کشف شد، ۳۱ دستگاه خودروی داخلی و یک دستگاه خودروی خارجی نگهداری می‌شد. علی رغم آنکه شرکت مربوطه تعهدات فراوانی دال بر تحویل این مدل از خودرو به مردم دارد، متاسفانه از این اقدام خودداری کرده است. در حال حاضر تحقیقاتی در حال انجام است تا مشخص شود شرکت سازنده اقدام به انبار کردن این خودروها کرده است یا اینکه برخی افراد راسا اقدام به دپوی خودرو کرده‌اند.

وی اشاره کرد: متاسفانه وقتی ثبت خودرو به ویژه در سال‌های گذشته انجام می‌شد، برخی افراد اقدام به ثبت نام تعداد زیادی خودرو می‌کردند و برای نمونه یک فرد ۷۷ خودرو را ثبت نام کرده بود.

اسفنانی از وجود نوسانات قیمتی که بخشی از آن تابع شرایط جهانی است خبر داد و عنوان کرد: امیدوار هستیم هر چه سریعتر این نوسانات قیمتی به پایان برسد و مردم بتوانند با آرامش خاطر خریداری کنند و بازار رونق کافی را پیدا کند و سازمان تعزیرات نیز بتواند به وظایف اصلی و حاکمیتی خود برسد.

وی درباره وضعیت بازار مرغ توضیح داد و بیان کرد: قیمت مرغ کماکان ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است و مشکل در توزیع نهاده‌ها بود که ظاهرا این وضعیت در حال بهبود است و به نظر می‌رسد اگر مشکل نهاده‌های دامی برای تولید کنندگان برطرف شود، مشکل توزیع مرغ را نخواهیم داشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران از عرضه قیمت گوشت مرغ به قیمت مصوب در بازارهای میوه و تره بار گفت و اظهار کرد: در بعضی از صنوف قیمت عرضه مرغ حدود هزار و ۵۰۰ تومان گران تر است و امیدوار هستیم با افزایش تولید مرغ و تامین نهاده‌های دامی این مشکل نیز برطرف شود. همچنین شاهد روند کاهشی قیمت گوشت قرمز هستیم.

کد خبر: ۵۲٬۹۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha