۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
دفتر مستقل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان ایلام ایجاد شد
استاندار ایلام:

دفتر مستقل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان ایلام ایجاد شد

ایلام- استاندار ایلام با اشاره به اینکه دفتر مستقل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان ایلام ایجاد شده است، گفت: نقش این ستاد در محرومیت زدایی برای استان بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار بازار، قاسم سلیمانی‌دشتکی ظهر امروز دوشنبه در دیدار ابراهیمی معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در محل استانداری ایلام، از ارتقای نمایندگی دفتر ستاد اجرایی در استان به اداره کل تقدیر کرد و گفت: ایجاد دفتر مستقل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان یک خبر خوب و مهم برای استان است چراکه نقش این ستاد در محرومیت زدایی برای استان بسیار حائز اهمیت است.

وی در ادامه از رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای سفر به ایلام دعوت کرد و بیان کرد: قبل از سفر ابتدا یک هیئت کارشناسی برای بررسی مسائل و مشکلات در استان حضور یابند تا زمینه یک سفر پرخیر فراهم گردد.

استاندار ایلام با اشاره به این مهم که قریب یک پنجم جمعیت استان تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار دارند، گفت: رسیدگی به مناطق محروم در استان ایلام ظرف چند سال اخیر با ورود قابل تحسین نهادها و ارگان ها و بنیادهای مهمی چون بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی و معاونت توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری و... شتاب قابل قبولی به خود گرفته است و امروز نیز با تقویت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان امیدواریم شاهد نقش آفرینی بیشتر در محرومیت زدایی استان باشیم.

وی در ادامه از کار ماندگار بنیاد برکت در تحت پوشش قرار دادن دو شهرستان محروم استان یاد کرد و گفت: این بنیاد معمولا در هر استان تنها یک شهرستان را هدف محرومیت زدایی خود قرار می دهد اما با توجه به نظر مساعد ریاست  این بنیاد امروز دو شهرستان محروم هلیلان و ملکشاهی تحت پوشش قرار گرفته اند.

سلیمانی دشتکی، از کمک ها و مساعدت خوب ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به استان در بحث کرونا، اربعین، کمک های مومنانه، ایجاد اداره مستقل در استان و... تشکر کرد و گفت: امروز در بحث کرونا حال ایلام مساعد نیست و نیاز به کمک فوری دارد به طوریکه هم در تعداد ابتلا و هم فوتی اصلا وضعیت خوبی نداریم.

وی در ادامه از نیاز شدید استان به دستگاه اکسیژن ساز خبر داد و گفت: در پیگیری های به عمل آمده قرار شد ۲۰ دستگاه کمک تنفسی «بای پپ» از طریق وزارت بهداشت به استان اختصاص یابد و انتظار داریم ستاد اجرایی فرمان امام برای تهیه دستگاه اکسیژن ساز سیار برای شهرستان های استان کمک و مساعدت کند.

کد خبر: ۵۲٬۹۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha