۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
۱۰۰ کارت بازرگانی کرمان در آستانه تعلیق/ مسئولان پیگیری کنند
رئیس اتاق بازرگانی کرمان:

۱۰۰ کارت بازرگانی کرمان در آستانه تعلیق/ مسئولان پیگیری کنند

کرمان- رئیس اتاق بازرگانی کرمان گفت: اگر تا پایان آبان ماه، مهلت رفع تعهد ارزی صادرکنندگان تمدید نشود، بیش از ۱۰۰ کارت بازرگانی در کرمان تعلیق می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سیدمهدی طبیب زاده ظهر دوشنبه در نشست مجازی اعضای هیات نمایندگان اتاق کرمان با هیئت رئیسه اتاق ایران با تاکید بر اینکه فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی استان کرمان حامی اتاق بازرگانی ایران هستند، اظهار داشت: معتقدیم باید همسو باشیم تا بتوانیم جایگاه اتاق بازرگانی را به عنوان یک پارلمان خصوصی حفظ کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه فضای کسب و کار در استان نامناسب است و برخی فعالان اقتصادی در گیر و دار تصمیم‌گیری دستگاه‌ها معطل مانده‌اند، افزود: در حال حاضر مشکلاتی با محیط زیست، راه و شهرسازی و برخی دستگاه‌های دیگر وجود دارد که لازم است برطرف شود.

طیب زاده ادامه داد: علت برخی از این مشکلات سایه سنگین دستگاه های نظارتی است که با سختگیری، دستگاه ها را دچار مشکل و مدیران آنها را در تصمیم گیری دچار تردید کرده است.

رئیس اتاق بازرگانی کرمان عنوان کرد: این امر بیشتر در زمینه واگذاری زمین به فعالان اقتصادی نمود پیدا کرده و فعالیت آنها را قفل کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد تعلیق کارتهای بازرگانی اظهار داشت: این امر مشکلاتی در زمینه بازگشت ارز ایجاد کرده و اگر تا پایان آبان ماه، مهلت رفع تعهد ارزی صادرکنندگان تمدید نشود، بیش از ۱۰۰ کارت دیگر در کرمان تعلیق می شود.

طیب زاده تاکید کرد: در صورت این اتفاق، صادرات استان قفل می شود و مسئولان امر باید هرچه سریعتر در این زمینه پیگیری های لازم را انجام دهند.

کد خبر: ۵۲٬۹۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha