۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
تخلف ایرلاین‌ها در عدم اجرای پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا
عضو کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد

تخلف ایرلاین‌ها در عدم اجرای پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا

شاوردیان، عضو کمیسیون عمران مجلس، از طرح سوال از اسلامی، وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت: قطعا وزیر راه باید پاسخگوی عملکرد نظارتی سازمان هواپیمایی و تخلفات ایرلاین ها در عدم اجرای دستور العمل ستاد ملی مقابله با کرونا باشد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، آرا شاوردیان، با انتقاد از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در پروازهای هوایی، گفت: با وجود گذشت چندین هفته از ابلاغ دستور العمل ستاد ملی مقابله با کرونا برای استفاده ۶۰ درصدی از ظرفیت صندلی هواپیماها جهت انتقال مسافر، متأسفانه این مصوبه از سوی ایرلاین ها به درستی اجرایی نمی شود، بنده خود در پرواز ارومیه-تهران شاهد بودم که این پروتکل از سوی پرسنل هواپیما رعایت نشد.

اعتراض مردم به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی؛ تهدید مسافران به بیرون کردن از هواپیما
نماینده ارامنه شمال در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه مسئله عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در پروازهای هوایی تنها به موضوع بی توجهی ایرلاین ها به این مصوبات ختم نمی شود، من در سفر هوایی اخیرم شاهد بودم که مسافران نسبت به عدم رعایت پروتکل ها اعتراض کردند، اما خدمه هواپیما به جای تبعیت از دستور العمل ها و اجرای آن، مردم را تهدید به بیرون کردن از هواپیما کردند که این مسئله تأسف بار است.

تمام ایرلاین ها مکلف به اجرای دستور العمل ستاد ملی مقابله با کرونا هستند
وی با بیان اینکه تمامی ایرلاین ها مکلف به اجرای دستور العمل ستاد ملی مقابله با کرونا در بحث اجرای پروتکل های بهداشتی هستند، افزود: ایرلاین ها در هفته های اخیر به بهانه این دستور العمل، قیمت بلیط هواپیما را به میزان چشمگیری افزایش دادند، اما در عمل این مصوبات به درستی اجرایی نمی شود.

شاوردیان تصریح کرد: سازمان هواپیمایی به عنوان متولی این حوزه باید نظارت جدی تر و شدیدتری داشته باشد تا ایرلاین ها به خود اجازه عدم رعایت دستور العمل ها و توهین و تهدید مسافران را نداشته باشند.

سوال از وزیر راه درخصوص تخلفات ایرلاین ها در عدم اجرای دستور العمل ستاد ملی مقابله با کرونا
عضو کمیسیون عمران مجلس، از طرح سوال از محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مجلس خبر داد و گفت: قطعا وزیر راه باید پاسخگوی عملکرد نظارتی سازمان هواپیمایی و تخلفات ایرلاین ها در عدم اجرای دستور العمل ستاد ملی مقابله با کرونا در کمیسیون عمران مجلس باشد.

کد خبر: ۵۲٬۹۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha