۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
امسال هیچ واحد تولیدی و صنعتی در زنجان تعطیل نشده است
استاندارزنجان:

امسال هیچ واحد تولیدی و صنعتی در زنجان تعطیل نشده است

زنجان- حقیقی، استاندار زنجان با بیان اینکه طی هشت ماه سالجاری هیچ واحد تولیدی و صنعتی در استان زنجان تعطیل نشده است، گفت: طی دو سال گذشته واحدهای تولیدی و صنعتی استان با ظرفیت خوبی کار می کنند.

فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه طی هشت ماه سالجاری واحد تولیدی و صنعتی در استان زنجان تعطیل نشده است، گفت: طی دو سال گذشته واحدهای تولیدی و صنعتی استان با ظرفیت خوبی کار می کنند.

وی با بیان اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی در استان با ۱۰ سال تعطیلی امروز وارد چرخه تولید شدند، اظهار کرد: طی سال گذشته ۲۷ واحد تولیدی وارد چرخه تولید شد. 

استاندار زنجان با بیان اینکه طی سالجاری تعداد ۱۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان وارد چرخه تولید شده است، گفت: تا پایان سال جاری هم پیشی بینی فعال کردن ۲۹ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل در دستور کار است.

حقیقی با بیان اینکه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با هدف بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در محل واحدهای تولیدی و صنعتی برگزار می‌شود، تاکید کرد: برگزاری این جلسه توفیقات خوبی را به دنبال داشته است.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته هفت واحد تولیدی و صنعتی در استان به بهره برداری رسید، ابراز داشت: این تعداد طرح با بیش از سه هزار میلیارد تومان حجم سرمایه‌گذاری فعالیت خود را آغاز کرد.

استاندار زنجان، تصریح کرد: از سال ۹۷ تاکنون هیچ واحد تولیدی و صنعتی در استان تعطیل نشده است.

کد خبر: ۵۲٬۸۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha