۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
۲۲هزار تن ماسه و نمک در راهدارخانه‌های استان سمنان ذخیره‌سازی شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان:

۲۲هزار تن ماسه و نمک در راهدارخانه‌های استان سمنان ذخیره‌سازی شد

سمنان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان از ذخیره ۲۲ هزار تن ماسه و نمک در راهدارخانه‌های استان برای زمستان خبر داد و گفت: این میزان شن و ماسه برای کاهش حوادث رانندگی استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، احسان منصور کیایی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران به صورت ویدئوکنفرانس به میزبانی سالن جلسات اداره کل راهداری استان سمنان از ذخیره سازی ۲۲ هزار تن ماسه و نمک با هدف مدیریت بهینه راهداری در آستانه فصل سرما در این استان خبر داد.

وی افزود:  ۱۶ هزار تن شن و ماسه و شش هزار تن نمک در راستای اجرای طرح زمستانه و ارایه خدمات به مردم در انبارهای راهدارخانه‌های تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان ذخیره سازی شده است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه برای  ذخیره سازی بیشتر و جبران کمبودهای احتمالی مصالح خرید شش هزار تن شن و نمک نیز در دستورکار این اداره کل قراردارد، تاکید کرد:  ماشین آلات راهداری از جمله ماشین های برف‌روب و نمک پاش نیز در آستانه فصل سرما در این استان تجهیز، بازسازی و آماده سازی شده است.

منصورکیایی با اشاره به تشکیل جلسات هماهنگی و برنامه ریزی ارتقای خدمات راهداری  گفت :  ۱۵۰ نفر راهدار در طرح زمستانه امسال در جاده های استان وظیفه خدمت رسانی به مردم را برعهده دارند.

کد خبر: ۵۲٬۸۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha