۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
 کمبود آرد در مازندران نداریم
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران:

کمبود آرد در مازندران نداریم

ساری- وفایی نژاد، مدیرکل غله وخدمات بازرگانی مازندران نیاز سالانه استان به گندم را بیش از ۴۰۰ هزار تن اعلام کرد و گفت: کمبود آرد و گندم نداریم.

عباسعلی وفایی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه تامین گندم استان از مناطق مختلف صورت می گیرد، تصریح کرد: ۳۷۰ هزار تن گندم مورد نیاز استان از سایر مناطق تامین می شود.

وی با عنوان اینکه ذخیره سازی مناسب گندم در استان صورت گرفته است، یادآور شد: خوشبختانه از نظر کیفیت گندم در استان مشکلی وجود ندارد.

وفایی نژاد درباره کمبود آرد و نان در استان با اظهار اینکه مشکلی از نظر گندم و آرد در استان وجود ندارد، گفت: ماهانه بیش از ۳۰ هزار تن آرد در استان توزیع می شود و کمبودی در این حوزه نداریم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران با عنوان اینکه باهرگونه تخلف در حوزه خبازی‌ها برخورد می‌شود، گفت: به تمامی واحدها اعلام کردیم که با خبازی‌هایی که کیفیت نان ندارند و خودسرانه تعطیل می کنند، برخورد شود.

وی با بیان اینکه آرد با سوبسید ویارانه عرضه می شود، گفت: سهمیه واحدهای خبازی که اصول بهداشتی را رعایت نمی‌کنند کسر می‌شود و این سهمیه به واحد خبازی مجاوری داده می‌شود.

کد خبر: ۵۲٬۷۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha