۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
اجرای پویش مردمی «بدون قیمت نخریم» در استان سمنان/ برخورد جدی با گران‌فروشی
معاون سازمان صمت استان سمنان خبر داد:

اجرای پویش مردمی «بدون قیمت نخریم» در استان سمنان/ برخورد جدی با گران‌فروشی

سمنان – معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از اجرای پویش مردمی «بدون قیمت نخریم» در استان سمنان خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح با گران‌فروشان به‌شدت برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی یحیایی پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با تأکید بر اینکه برخورد جدی با گران‌فروشان و متخلفان صنفی در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: پویش مردمی «بدون قیمت نخریم» هم‌زمان با سراسر کشور در استان سمنان اجرا شد.

وی هدف از اجرای این طرح را ایجاد شرایط سالم برای انتخاب کالا و خدمات برای مصرف‌کنندگان دانست و افزود: جلوگیری از گران‌فروشی ازجمله رویکردهای مهمی است که این سازمان در راستای اجرای پویش مردمی «بدون قیمت نخریم» دنبال می‌کند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بابیان اینکه نصب برچسب قیمت روی تمام کالاها باید در دستور کار واحدهای صنفی قرار گیرد، خاطرنشان کرد: در این مدت بازرسان صنفی با حضور در بازار به‌صورت محسوس و نامحسوس واحدهای صنفی را تحت کنترل و پایش قرار می‌دهند و در صورت مشاهده تخلف به‌شدت با متخلفان برخورد می‌شود.

یحیایی با اشاره به اینکه عموم مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف به‌ویژه عدم درج قیمت کالا و خدمات، مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان مطلع کنند، یادآور شد: عدم درج قیمت کالا خلاف مقررات قانون نظام صنفی و تعزیرات است که در راستای مقابله با این تخلفات طرح نظارتی دو مرحله در سطح استان اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: عرضه کالا باقیمت مناسب ازجمله مطالبات عموم مردم است و در این راستا تمهیدات ویژه‌ای برای مقابله با افراد سودجو اندیشیده شده است.

کد خبر: ۵۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha