۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
پای میگو به مازندران باز شد
بازار پیگیری کرد

پای میگو به مازندران باز شد

ساری- خیریان پور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران با بیان اینکه موانع اجرایی شدن پروژه پرورش میگو در استان رفع شده است، خواستار تسریع در اجرای این طرح شد.

حسن خیریان پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه موانع اجرای پروژه احداث سایت پروژه پرورش میگو در استان برطرف شده است، گفت: پرورش میگوی وانامی در شرق استان و اراضی بهشهر انجام خواهد شد.

وی با عنوان اینکه مسائل زیست محیطی اجرای پروژه پرورش میگوی وانامی با حضور دستگاه های مرتبط از جمله شیلات، محیط زیست و غیره بررسی و رفع شده است، اظهار امیدواری کرد تا این طرح زودتر اجرایی شود.

خیریان پور همچنین به جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای حل موانع فرا روی سرمایه گذاری در استان اشاره و اضافه کرد: خرماکلا قائمشهر به عنوان مهد خرمالو در استان مازندران است و مقرر شد تا ۸۰ گلخانه لیموترش در آن احداث شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران توسعه کشت گلخانه ای را از برنامه های مهم جهش و رونق تولید در استان عنوان کرد و گفت: در کارگروه ستاد تسهیل استان برای حل مسائل فراروی احداث گلخانه ها در خرماکلا تصمیم گیری و قرار شد ظرف ۱۰ روز نسبت به صدور پروانه تاسیس اقدام شود.

وی برندسازی و صاردات را ازجمله نیازها برای توسعه محصولات کشاورزی برشمرد.

کد خبر: ۵۲٬۶۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha