۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸
۵۲۰۰ خانوار استان سمنان در طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع و نفت سفید ثبت‌نام کردند
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود:

۵۲۰۰ خانوار استان سمنان در طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع و نفت سفید ثبت‌نام کردند

شاهرود- عرب‌عامری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از تائید ثبت‌نام پنج هزار و ۲۴۶ خانوار استان سمنان در طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع و نفت سفید خبر داد و گفت: تکمیل پرونده این خانوارها در دست انجام است.

علی اکبر عربعامری در گفتگو با خبرنگار بازار از تکمیل و تائید ثبت نام پنج هزار و ۲۴۶ خانوار محروم از گاز طبیعی استان سمنان از آغاز اجرای طرح تا کنون خبر داد و بیان کرد: با استقرار میز خدمت در روستاهای دور افتاده شهرستان‌های شاهرود و میامی و برخی دیگر از روستاهای شهرستاهای دامغان و مهدی‌شهر مراحل ثبت نام این تعداد از خانوارها توسط کارکنان بسیجی و واحدهای منطقه انجام و تکمیل شده است.

وی افزود: خانوارهایی که در روستاهای گازرسانی نشده واقع شده اند و تا کنون اقدام به ثبت نام نکرده اند بایستی با ثبت نام در سامانه درخواست فرآورده های نفتی به آدرس https://newtejaratasan.niopdc.ir  نسبت به ثبت مشخصات و احراز هویت در این سامانه اقدام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود بیان کرد:  این طرح برای رفاه حال خانوارهای بدون گاز شهری تدارک دیده شده و مشکلی در خصوص تامین گاز مایع و نفت سفید خانوارهای فاقد گاز طبیعی در استان وجود ندارد.

کد خبر: ۵۲٬۴۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha