۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
معامله ۳۲ هزار میلیارد ریال انواع کالا در بورس کالای ایران
طی هفته گذشته رقم خورد؛

معامله ۳۲ هزار میلیارد ریال انواع کالا در بورس کالای ایران

در هفته منتهی به ۲۹ آذر ماه، ۶۷۷ هزار و ۹۹۹ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۳۲ هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته گذشته رشد ۷ درصدی را در حجم معاملات تجربه کرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، طی هفته اخیر و در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۲۸۶ هزار و ۴۲۲ تن انواع کالا به ارزش ۱۷ هزار و ۴۰۹ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۲۶۹ هزار و ۳۶۰ تن فولاد، ۶ هزار و ۵۵۰ تن مس، ۶ هزار و ۳۸۰ تن آلومینیوم، ۱۲۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۴ کیلوگرم شمش طلا و ۵ هزار تن سنگ آهن از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۳۸۸ هزار و ۵۱۷ تن انواع کالا به ارزش ۱۵ هزار و ۳۶ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۸۶ هزار و ۲۲۴ تن قیر، ۱۴۵ هزار تن وکیوم باتوم، ۷۱ هزار و ۳۲۱ تن مواد پلیمری، ۴۲ هزار و ۷۰۰ تن لوب کات، ۳۷ هزار و ۱ تن مواد شیمیایی، ۳۰ تن آرگون، ۳ هزار تن سلاپس واکس، ۵۶۵ تن عایق رطوبتی، ۲ هزار و ۱۱۶ تن روغن پایه و یک هزار و ۲۲۰ تن گوگرد معامله شد.

همچنین بازار فرعی بورس کالای ایران هم طی هفته مذکور معامله ۲ هزار و ۶۰ تن انواع کالا را تجربه کرد.

کد خبر: ۵۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha