۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
فعالیت مشاغل استان سمنان از ساعت ۱۸ ممنوع شد/ نظارت شدید بر فعالیت اصناف
استاندار سمنان:

فعالیت مشاغل استان سمنان از ساعت ۱۸ ممنوع شد/ نظارت شدید بر فعالیت اصناف

سمنان- استاندار سمنان از ممنوعیت فعالیت مشاغل گروه‌های دو، سه و چهار از بیستم آبان ماه ۹۹ به مدت یک ماه و از ساعت ۱۸ خبر داد و گفت: در این مدت فقط مشاغل گروه نخست یعنی امدادی، اضطراری و درمانی و تهیه کنندگان مایحتاج ضروری مردم باز خواهند بود.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رضا آشناگر ظهر شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان ضمن اشاره به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، بیان کرد: یکی از مصوبات این ستاد، ممنوعیت فعالیت همه مشاغال گروه‌های دو، سه و چهار به‌جز گروه شغلی الف در شهرستان های بزرگ استان سمنان از ساعت ۱۸ است.

وی با بیان اینکه این محدودیت در شاهرود، دامغان، گرمسار و سمنان حاکم خواهد بود، افزود: در دیگر شهرستان ها نیز الزامات بهداشتی و پروتکل ها رعایت می شود.

استاندار سمنان از نظارت شدید بر گروه های شغلی خبر داد و بیان کرد: فروشگاه های و نانوایی ها و میوه فروشی ها و همچنین مغازه های اقلام بهداشتی و مایحتاج مردم نیز با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی باز خواهند بود.

آشناگر با اشاره به همکاری مردم و مکاسب با این طرح بیان کرد: تنها راه از میان برداشتن کرونا همدلی و همکاری است.

وی با بیان اینکه محدودیت ها و مقررات ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا به منظور حفظ جان مردم وضع شده و لذا باید مردم خود نیز با این مصوبات همراهی کنند، تاکید کرد: منفعت این مصوبات برای تمام افراد جامعه خواهد بود.

کد خبر: ۵۲٬۳۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha