۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
استان سمنان ۶۰ واحد تولیدی قطعات خودرو دارد
رئیس صمت استان سمنان:

استان سمنان ۶۰ واحد تولیدی قطعات خودرو دارد

سمنان- رئیس صنعت معدن و تجارت سمنان با بیان اینکه در این استان ۶۰ واحد تولیدی قطعات خودرو وجود دارد، گفت: دو هزار و ۳۰۰ نفر در این واحدها مشغول به کار هستند.

به گزارش خبرنگار بازار، علی تشنه دل صبح شنبه در حاشیه بازدید از یک واحد تولیدی قطعات خودرو و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این استان سمنان دارای ۶۰ واحد تولیدی قطعات است، تاکید کرد: سمنان یکی از قطب های تولیدی قطعات خودرو در کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه تعداد بالای واحدهای قطعه سازی، نزدیکی به تهران، جذابیت های سرمایه گذاری و نیروی کار متخصص و ... در زمره محورهای ترغیب سرمایه‌گذاران در ساخت قطعات هستند، تاکید کرد: دو هزار و ۳۰۰ نفر در واحدهای تولیدی قطعات خودروی استان سمنان کار می‌کنند که این نشان از سهم خوب اشتغال این واحدها می‌دهد.

رئیس صمت استان سمنان با بیان اینکه ۱۳۰ محصول و یک هزار نوع قطعه خودرو در استان تولید می‌شود، گفت: قطعه سازان سمنانی سهم خوبی در تامین قطعات کل کشور دارند.

تشنه دل با بیان اینکه ۲۵ واحد قطعه ساز به‌طور مستقیم با شرکت‌های خودروسازی قرارداد دارند، تاکید کرد: تامین قطعات برای این کارخانه‌ها توانسته اعتبارات خوب اقتصادی را نیز برای این واحدها به ارمغان بیاورد.

کد خبر: ۵۲٬۲۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha