۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
شبکه ارتباطی آزادراه تهران - شمال تکمیل می‌شود
با دستور وزیر ارتباطات؛

شبکه ارتباطی آزادراه تهران - شمال تکمیل می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دستور تکمیل شبکه ارتباطی فاز نخست آزادراه تهران – شمال که در دهه فجر افتتاح می‌شود را صادر کرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی، در جلسه شورای فنی با حضور معاونین و مدیران وزارت ارتباطات با اشاره به افتتاح فاز نخست آزادراه تهران – شمال بر آمادگی کامل دستگاه‌های تابعه برای تکمیل شبکه ارتباطی این منطقه تأکید کرد.

آذری جهرمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شرکت ارتباطات زیرساخت، مخابرات و اپراتورها را موظف کرد که برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند تا هم‌زمان با افتتاح فاز نخست آزادراه تهران – شمال، شبکه ارتباطی این مسیر نیز برقرار شود.

وزیر ارتباطات بابیان اینکه پیش‌بینی می‌شود این آزادراه با استقبال گسترده مردم روبرو شود و به‌نوعی آزادراه تهران – شمال به یکی از مسیرهای پرتردد کشور تبدیل شود تأکید کرد: پذیرفتنی نیست، این آزادراه افتتاح شود اما شبکه ارتباطی آن برای راحتی مردم برقرار نباشد.

بر اساس اعلام مجری پروژه آزادراه تهران – شمال قطعه اول این آزادراه  به طول ۳۲ کیلومتر در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

آزادراه تهران- شمال متشکل از چهار منطقه از دره کن در تهران شروع ‌شده و تا دو راهی چالوس- نوشهر در استان مازندران ادامه دارد.

کد خبر: ۵۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha