۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
 روزانه ۷ تا ۱۰ هزار میلیارد تومان خرید و فروش سهام در بورس انجام می شود
وزیر اقتصاد:

روزانه ۷ تا ۱۰ هزار میلیارد تومان خرید و فروش سهام در بورس انجام می شود

وزیر اقتصاد با اشاره به معامله روزانه ۷هزار میلیارد تومان سهم در بورس تهران گفت: برنامه‌های دشمن برای آسیب واردکردن به اقتصاد کشور شکست خورده است.

به گزارش بازار،  فرهاد دژپسند در مصاحبه با رادیو با بیان این‌که برنامه‌های دشمن برای آسیب وارد کردن به اقتصاد کشور با حضور پررنگ و مؤثر مردم به شکست انجامیده است افزود: کشور در دو سال اخیر شرایط بسیار سخت و دشواری را تجربه کرده است.

وی ادامه داد: ثبت سرمایه گذاری خارجی در کشور به‌رغم تمامی کارشکنی‌ها، ایجاد موانع و محدودیت‌ها از سوی دشمن ۵۰ درصد بیشتر از ۱۰ماهه سال گذشته بوده است.

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: جدا از این بورس ایران در شرایط فعلی تحرک بسیار خوبی داشته به‌طوری که روزانه ۷ تا ۱۰ هزار میلیارد تومان خرید و فروش سهام در این بازار صورت می‌گیرد و تمامی این دستاوردها نشان می‌دهد برنامه‌های دشمن به شکست انجامیده است.

وی ادامه داد: پیش‌بینی سازمان‌های جهانی مثل صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی این است که شرایط اقتصادی ایران از نظر رشد اقتصادی و تورم در سال آینده بهتر خواهد بود.

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: پایه و اساس انقلاب اسلامی این بوده که امور مردم به خود مردم واگذار شود حال اگر در اقتصاد هم تلاش‌ها برای مردم‌بنیان کردن اقتصاد ادامه یابد به‌طورحتم به نتایج مطلوبی خواهیم رسید.

کد خبر: ۵٬۲۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha