۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
تسهیل‌گری و کمک به ایجاد ۳۳۱ صندوق قرض الحسنه در زنجان
توسط بسیج سازندگی زنجان صورت گرفت؛

تسهیل‌گری و کمک به ایجاد ۳۳۱ صندوق قرض الحسنه در زنجان

زنجان - رئیس بسیج سازندگی زنجان گفت: تسهیل‌گری و کمک به ایجاد ۳۳۱ صندوق قرض الحسنه برای کمک به ایجاد اشتغال در مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج از اقدامات مهم بسیج سازندگی در استان است.

فرهاد امندی در گفتگو با خبرنگار بازار، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۳۷۵ طرح محرومیت زدایی (احداث، تکمیل و مرمت) دربخش مسکن محرومان و معلولان، آبرسانی شرب و کشاورزی، مدرسه، مسجد با همکاری بنیاد مسکن، کمیته امداد، بهزیستی و خیرین توسط بسیج سازندگی استان اجرا شده است.

وی اظهار کرد: ۵۳ گروه جهادی با همکاری رده‌های بسیج سازندگی و اقشار مختلف در عرصه‌های مختلف سازندگی و زیربنایی، فرهنگی، اجتماعی، بهداشت و سلامت، آموزشی و مهارتی، مشاوره و علمی، کشاورزی فعالیت و خدمات رسانی می‌کنند.

رئیس بسیج سازندگی زنجان گفت: در مجموع تعداد ۲۵۰ گروه جهادی در استان فعالیت دارند و طی سال‌جاری بیش از ۵۰۰ میلیون تومان به کارآفرینان طرح‌های اقتصاد مقاومتی پرداخت شده است.

امندی ابراز کرد: تسهیل‌گری و کمک به ایجاد ۳۳۱ صندوق قرض الحسنه برای کمک به ایجاد اشتغال در مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج از اقدامات مهم بسیج سازندگی در زنجان است.

وی گفت: توجه به اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی باعث ایجاد اشتغال پایدار می شود و بسیج سازندگی در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی در طول سال به اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی های لازم را در دستور کاری خود دارد.

رئیس بسیج سازندگی زنجان تصریح کرد: اجرای طرح های اشتغال زایی  در بخش‌های پرورش زنبور داری، گیاهان دارویی، کشت زعفران، صنایع تبدیلی و بسته بندی و صنایع دستی است.

کد خبر: ۵٬۱۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha