۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
 تخصیص اعتبارات پروژه های نیمه تمام در گیلان ۱۵۱ درصد رشد خواهد داشت
استاندار گیلان:

تخصیص اعتبارات پروژه های نیمه تمام در گیلان ۱۵۱ درصد رشد خواهد داشت

رشت- استاندار گیلان با بیان اینکه شناسایی موانع تولید رمز موفقیت و رونق تولید است، گفت: ضریب تخصیص اعتبارات تکمیل پروژه های نیمه تمام امسال ۱۵۱ درصد رشد حواهد داشت.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، ارسلان زارع در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گیلان اظهار داشت: یکی از ظرفیت هایی که برای پیشبرد برنامه های دولت، کمک کننده و موثر است؛ مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری گیلان است که هفته گذشته افتتاح شد.

وی کم کاری هیچ بانک یا دستگاهی در این خصوص را پذیرفتنی ندانست و تأکید کرد که معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ، گزارشی در ارتباط با همکاری دستگاه ها با این مرکز ارائه دهد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های پیش بینی شده اعتباری از محل جهش و رفع موانع تولید و نیز حمایت‌های مالی بانک‌های عامل در سال‌جاری افزود: پیش بینی می شود تا پایان امسال حمایت‌های بیشتری از طرح های نیمه تمام و توسعه ظرفیت‌های حوزه تولید و صنعت به عمل آید و ضریب تحقق اعطای اعتبارات این بخش از ۱۵۱ درصد سال گذشته، فزونی یابد.

استاندارگیلان خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی با بخش خصوصی می‌تواند روند جذب اعتبارات اختصاصی امسال برای حمایت از تولید و صنعت را تسهیل نموده و بیش از پارسال ارتقاء بخشد.

زارع تنها راه تحقق جهش تولید و بی اثر ساختن تحریم‌های غیرقانونی استکبار را حمایت از طرح‌های تولیدی، صنعتی و جذب حداکثری سرمایه گذاری بخش خصوصی عنوان و اضافه کرد: شناسایی موانع و بهره گیری از فرصت‌ها در بستر پیگیری، تعامل و نگاه کارشناسانه، رمز موفقیت و راه نیل به اهداف توسعه و رونق تولید است.

در این جلسه گزارش سازمان صمت استان درباره تسهیلات از محل رونق تولید و کارگروه تسهیل و رفع موانع طی سال جاری و نیز تصمیم شرکت شهرک های صنعتی در خصوص واگذاری زمین به دو واحد تولید آسفالت در شهرک صنعتی خرفکل شهرستان شفت بیان شد.

کد خبر: ۵۱٬۹۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha