۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷
 نخبگان کار و تولید در مازندران معرفی می شوند
مدیر اجتماعی اداره کل تعاون مازندران:

نخبگان کار و تولید در مازندران معرفی می شوند

ساری- مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از آغاز ثبت نام برای سی و دومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در استان خبر داد و گفت: نخبگان کار و تولید در مازندران معرفی می شوند.

به گزارش بازار به نقل از اداره کل تعاون مازندران، ابوعلی مهدی زاده از آغاز ثبت نام سی و دومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید (کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه) استان خبر داد و جشنواره امتنان، هر ساله با هدف تجلیل از کارگران، گروه های کاری و واحدهای نمونه در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می شود.

وی بیان کرد: ارج نهادن به اندیشه ها، تلاش ها و فعالیت‌های ارزشمند کارگران و تشـویق نیروهـای کارگری مولد، متخصص و مبتکر به منظور ترویج و ارتقاء هر چه بیشتر فرهنگ کار، رعایت انضباط در محیط کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه در بین کارگران از جمله اهداف برگزاری جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید است.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به آغاز ثبت نام سی و دومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در استان افزود: کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه استان می توانند با مراجعه به سامانه جشنواره امتنان به نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مهدی زاده با اشاره به نام‌گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهش تولید»، گفت: در جهت مددرسانی به تحقق شعار سال و نیز با توجه به شرایط فعلی جامعه و محدودیت های اعمال شده به دلیل شیوع بیماری کرونا، تمام تلاش و مساعی خود را برای برگزاری با کیفیت جشنواره به صورت منظم و بهینه با ترغیب جامعه هدف در راستای مشارکت در آن به کار خواهیم بست.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: زمان ثبت نام کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه از امروز چهارشنبه ۱۴ آبان ماه آغاز و تا جمعه ۱۴ آذرماه ادامه دارد.

کد خبر: ۵۱٬۹۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha