۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
زیر ساخت های لازم برای حضور سرمایه گذار در زنجان فراهم شود
نماینده مردم خدابنده:

زیر ساخت های لازم برای حضور سرمایه گذار در زنجان فراهم شود

زنجان- نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توسعه صنعتی شهرستان خدابنده تاکید کرد و گفت: برای ماندگاری سرمایه گذار در استان باید زیر ساخت های لازم فراهم شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سید البرز حسینی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان بر لزوم توسعه صنعتی شهرستان خدابنده تاکید کرد و گفت: این شهرستان به توسعه همه جانبه نیاز دارد. 

وی با بیان اینکه ورود سرمایه گذار به استان و شهرستان خدابنده نیازمند همکاری مدیران دستگاههای اجرایی است، اظهار کرد: باید سرمایه گذار اطمینان لازم را کسب کرده و سرمایه خود را در منطقه هزینه کند. 

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، در خصوص سرمایه گذاری شرکت درسا مهر کیش در شهرستان خدابنده، گفت: ظرفیت های شهرستان خدابنده به سرمایه گذار به خوبی معرفی شده و تنها مولفه در ماندگاری سرمایه گذار فراهم کردن زیر ساخت ها برای سرمایه گذاری است. 

حسینی تاکید کرد: باید آب مورد نیاز و زمین  توسط جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و شرکت آب منطقه ای برای سرمایه گذار هر چه زودتر فراهم شود. 

وی با بیان اینکه در سال بیش از یک میلیون تن گوشت قرمز مورد نیاز کشور است، گفت: ۲۰۰ هزار تن گوشت قرمز هم وارد کشور می شود. 

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، ابراز داشت: با راه اندازی این واحد تولیدی در استان تغییر الگوی کشت هم تاثیر خود را خواهد گذاشت. 

حسینی گفت: این واحد سرمایه گذاری درخصوص اصلاح نژاد گوسفند دو قلوزا فعالیت خواهد کرد. 

کد خبر: ۵۱٬۸۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha