۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱
مشکلات ۱۷۲ واحد صنعتی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید قزوین رسیدگی شد
رئیس سازمان صمت قزوین:

مشکلات ۱۷۲ واحد صنعتی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید قزوین رسیدگی شد

قزوین- رئیس سازمان صمت قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون با برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به مشکلات ۱۷۲ واحد صنعتی رسیدگی شد.

به گزارش خبرنگار بازار، عزیز الله افضلی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قزوین که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، با اشاره به نقش برگزاری این جلسات در تسهیل در فرآیندهای تولید و رفع مشکلات فعالین اقتصادی و صنعتی در استان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۳ جلسه کارگروه تهسیل و رفع موانع تولید در استان قزوین برگزار شده است که در بخش قابل توجهی از این جلسات استاندار قزوین مستقیما حضور داشتند.

وی بیان کرد: با بررسی های انجام شده تا به امروز از ابتدای امسال ۲۷۷ مصوبه به تصویب رسیده است که بیش از ۶۵ درصد از این مصوبات اجرایی شده و مابقی در دست اجرا قرار دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین خاطرنشان کرد: با برگزاری این جلسات به مشکلات بیش از  ۱۷۲ واحد صنعتی و تولیدی رسیدگی و مشکلات این واحدها مورد بررسی قرار گرفت.

کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در قزوین حامی اقتصاد داخلی
استاندار قزوین در بخش دیگری از این جلسه با اشاره به برخی از نمونه های مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین عنوان کرد: فعالیت کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولیددر استان قزوین با توجه جدی به حمایت از اقتصاد و تولید داخلی، اشتغالزایی و حرکت چرخ صنعت در استان قزوین توانست بخش قابل توجهی از مشکلات موجود در این بخش را احصاء و برای رفع آن گام بردارد.

هدایت الله جمالی پور بیان کرد: برگزاری این کارگروه و حضور مسئولین استانی توانست عزمی جدی و همگانی برای حمایت از تولید داخلی در استان ایجاد کند که با تدوین نقشه راه این کارگروه در آینده نزدیک جهت دهی به برنامه ها و مصوبات این کارگروه به صورت تخصصی انجام می شود.

وی گفت: در شرایطی که مسائل اقتصادی به مهم ترین دغدغه مردم تبدیل شده است تلاش ما مدیریت شرایط، حمایت از تولید و اشتغالزایی در محیط جامعه است تا بتوانیم بخشی از این فشارهای اقتصادی ایجاد شده را کاهش دهیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: تمامی پروژه های اقتصادی و صنعتی قزوین تحت حمایت کارگروه ستاد تسهیل قرار دارند و امیدورایم با مشارکت سرمایه گذاران و تولید کنندگان استان این مشکلات کاهش پیدا کند.

کد خبر: ۵۱٬۳۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha