۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
رزمایش کنترل آماده به‌کاری مولدهای برق اضطراری در همدان برگزار شد
معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان همدان:

رزمایش کنترل آماده به‌کاری مولدهای برق اضطراری در همدان برگزار شد

همدان - معاون بهره‌برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: رزمایش کنترل آماده به‌کاری مولدهای برق اضطراری در استان همدان برگزار شد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، حمید طهماسبی‌خو در رزمایش کنترل آماده به‌کاری مولدهای برق اضطراری  اظهار کرد: مانور قطع برق مراکز حیاتی و حساس برای آزمایش آماده به کاری مولدهای برق اضطراری به صورت همزمان با سراسر کشور در سه شهرستان استان همدان برگزار شد.

طهماسبی‌خو افزود: این مانور در شهرستان همدان در مراکز هلال احمر، تصفیه خانه شهید بهشتی و مخابرات خضریان و در شهرستان‌های کبودراهنگ و ملایر نیز در فرمانداری‌ها اجرایی شد.

وی با اشاره به ضرورت حفظ آمادگی مراکز مهم برای مواجهه با بحران‌ها ادامه داد: هدف از اجرای این مانور آمادگی مراکز حیاتی و حساس در مواقع بحران و شرایط اضطراری است.

معاون بهره‌برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: با رمز «محمد رسول الله(ص)» در رزمایش کنترل آماده به‌کاری مولدهای برق اضطراری برق پنج مرکز مذکور در  استان قطع و آمادگی شرکت‌ها در مواقع بحرانی قطع برق بررسی شد.

وی گفت: ۱۶ نفر در قالب شش اکیپ عملیاتی در این مانور شرکت داشتند که با حضور در محل‌های از قبل تعیین شده نسبت به قطع برق این مراکز از شبکه توزیع اقدام و عملکرد ژنراتورهای برق اضطراری را کنترل کردند.

طهماسبی‌خو عنوان کرد: برای جلوگیری از بحران‌های احتمالی اقدامات دیگری همچون تبدیل شبکه‌های توزیع به کابل خودنگهدار، شناسایی و رفع کانون‌های خطر، بررسی و آسیب‌شناسی شبکه‌های توزیع زمینی، مقاوم‌سازی شبکه‌ها و بکارگیری نیروگاه‌های خورشیدی در راستای پایداری شبکه انجام شده است.

کد خبر: ۵۱٬۳۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha