۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
۷ طرح سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری کرمانشاه تصویب شد
مدیرکل میراث‌فرهنگی کرمانشاه:

۷ طرح سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری کرمانشاه تصویب شد

کرمانشاه - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه از تصویب هفت طرح سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری استان با اعتبار پیشنهادی سه هزارمیلیارد ریال خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی کرمانشاه، امید قادری در نشست چهاردهمین جلسه کمیته فنی و سرمایه گذاری این اداره کل از تصویب هفت طرح سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری با اعتبار پیشنهادی سه هزار میلیارد ریال خبر داد و گفت: مهم‌ترین این طرح‌ها ساخت یک هتل پنج ستاره بین المللی است.

وی افزود: موافقت اصولی دو مجتمع گردشگری، دو رستوران بین راهی و دو محوطه گردشگری با سرمایه گذاری ۲۰۰میلیارد ریال صادر شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: در این کمیته موافقت اصولی برای ساخت هتل پنج ستاره  به ارزش ۲۸۰۰ میلیارد ریال مطرح شد که به‌دلیل حجم بالای سرمایه گذاری و بر اساس آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل، ایجاد، اصلاح و تکمیل تاسیسات گردشگری به معاونت سرمایه گذاری وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی ارجاع داده شد.

قادری تسهیل و تسریع در صدور موافقت اصولی تاسیسات گردشگری را در یک ساله گذشته بسیار موفقیت آمیز خواند و این امر را نتیجه تدابیر اداره کل در تشکیل کمیته های فنی و سرمایه‌گذاری و ایجاد امکانات ثبت در سامانه، موافقت اصولی و  تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و مشکلات سرمایه گذار دانست.

کد خبر: ۵٬۱۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha