۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
ضرورت تعیین تکلیف سریع‌تر لایحه رتبه بندی معلمان
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس عنوان کرد

ضرورت تعیین تکلیف سریع‌تر لایحه رتبه بندی معلمان

نظری خانقاه، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس از وزیر آموزش و پرورش خواستار تعیین تکلیف سریع تر لایحه جامع رتبه بندی معلمان شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه‌ملت، سیدغنی نظری خانقاه در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۱ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: چرا لایحه جامع رتبه بندی معلمان را به جد پیگیری نمی کنید؟ در دانشگاه ها و نهادهای نظامی برای افزایش انگیزه و مشخص شدن ارشدیت و ارزش قائل شدن برای سابقه و خدمت، رتبه بندی و مزایای وجود دارد اما متاسفانه وزیر آموزش و پرورش تاکنون تنها یک بار به مجلس آمده و به گونه ای شرایط را عادی و فوق العاده جلوه داده که احساس کردیم معلمان هیچ مشکلی ندارند مجلس به دنبال است این موضوع را سریع تر حل و فصل کند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص گرانی افسارگسیخته قیمت نهاده های دامی و گرفتاری ۲۶ میلیون روستایی، افزود: این افراد از طریق دامداری امرار معاش می کنند و امنیت شغلی روستاییان از بین رفته و متاسفانه شاهد اقدام جدی در این رابطه نیستیم؛ گوشت گران شده اما گوسفند زنده به قیمت بسیار ناچیزی از دامداران خریداری می شود و شاهد سوءاستفاده دلالان هستیم بنابراین می طلبد دولت قیمت خرید تضمینی را برای دام تعیین کندتا هم منفعت خریدار و هم فروشنده تامین شود و از سویی بتوانیم بسترهای شغلی را برای روستاییان فراهم کنیم.

وی در تذکری به رئیس کل بانک مرکزی گفت: شما بدون در نظر گرفتن مصالح عمومی نسبت به افزایش کارمزد تراکنش های مالی اقدام نموده اید که باید در کمیسیون اقتصادی پاسخگو باشید.

کد خبر: ۵۱٬۲۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha