۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸
پیش‌بینی ایجاد ۳۰۰ هزار شغل برای مدد جویان کمیته امداد در سال آینده
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد

پیش‌بینی ایجاد ۳۰۰ هزار شغل برای مدد جویان کمیته امداد در سال آینده

بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از تلاش برای ایجاد ۳۰۰ هزار شغل مددجویان در سال آینده خبر داد.

به گزارش بازار، سید مرتضی بختیاری در مراسم رونمایی از سامانه جامع مزیت سنجی شغلی شهرستان‌های ایران با بیان اینکه در سال ۹۸ حدود ۱۷۶ هزار شغل برای مدد جویان ایجاد کردیم، گفت: این رقم امسال ۲۰۰ هزار شغل برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات از اولویت‌های برنامه‌های کمیته امداد است، افزود: مسکن، اشتغال و کار فرهنگی در دو حوزه خودباوری و خوداتکایی سه محور توانمندسازی و از اولویت برنامه‌های کمیته امداد برای مددجویان است.

رییس کمیته امداد با اشاره به توسعه اشتغال گفت: با توجه به وجود زمینه اشتغال مددجویان در کمیته امداد در نامه‌ای به رئیس جمهور پیشنهاد دادیم که ۱۰ هزار میلیارد تومان برای اشتعال به کمیته امداد تسهیلات داده شود.

بختیاری سقف اعطای تسهیلات فعلی اشتغال مددجویان کمیته امداد را ۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: به دنبال افزایش این وام به ۱۰۰ میلیون تومان و افزایش مهلت بازپرداخت وام هستیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی همچنین  قول داد در حوزه مسکن اگر ۵ هزار میلیارد تومان به کمیته امداد اعطا شود توان ساخت وتحویل ۵۰ هزار واحد مسکونی برای مدد جویان را داریم.

کد خبر: ۵۱٬۰۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha