۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷
هماهنگی دولت و مجلس برای تأمین کالاهای اساسی
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس عنوان کرد

هماهنگی دولت و مجلس برای تأمین کالاهای اساسی

حاجی بابایی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت و مجلس برای تأمین کالاهای اساسی، در کنار یکدیگر و هماهنگ عمل خواهند کرد.

به گزارش بازار، حمیدرضا حاجی بابایی عصر امروز در مراسم رونمایی از سامانه جامع مزیت‌سنجی شهرستان‌های ایران که در کمیته امداد برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز به رئیس جمهور پیشنهاد شد که دانشگاه فرهنگیان در سراسر کشور به نام پیامبر اعظم (ص) تغییر نام دهد، اظهار داشت: ما باید مراکز تعلیم و تربیت خودمان را به نام پیام خوبی‌ها تغییر نام دهیم تا جوابی به یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور فرانسه باشد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد در خور شأن نظام فعالیت می‌کند، افزود: سالیان سال است که کمیته امداد با توجه به بودجه، از کار خود عقب نمانده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: برنامه ششم به نوعی است که هرچه پیش می‌رویم، تمایل به اجرای آن بیشتر می‌شود. در این برنامه قرار شد دولت برای ایجاد شغل به پنج هزار روستا ورود کند.

حاجی بابایی عنوان کرد: با اذن رهبر معظم انقلاب اسلامی، یک و نیم میلیارد دلار از صندوق توسعه برای اشتغال برداشته شد و قرار بود به ریال تبدیل شود و بانک‌ها هم به اندازه آن تسهیلات بیاورند که ۴۰ درصد از این بودجه عملی شده است.

وی ادامه داد: امروز اگر بخواهیم با ارز نیمایی حساب کنیم، ۱۱ هزار میلیارد تومان می‌شود و اگر بانک‌ها این مبلغ را هزینه کنند، می‌توان تحولی در اشتغال ایجاد کرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه کمیته امداد تا کنون دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای اشتغال جذب کرده است، گفت: دولت و مجلس برای تأمین کالاهای اساسی، قطعاً در کنار یکدیگر و هماهنگ عمل خواهند کرد.

کد خبر: ۵۱٬۰۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha