۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
 ۲۲ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل در زنجان شناسایی شد
رئیس صمت زنجان:

۲۲ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل در زنجان شناسایی شد

زنجان- فغفوی، رئیس صنعت، معدن و تجارت زنجان از تعطیلی ۲۲ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل در زنجان خبر داد.

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به آغاز به کار مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه گذاری استان زنجان، اظهار کرد: تحقق این امر مهم باعث فعال شدن واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل در استان می شود.  

وی با بیان اینکه ایجاد کارآفرینی و اشتغالزایی برای جوانان یکی از ضروریات  است، اظهار کرد: باید از سرمایه گذاران حمایت‌های لازم انجام شود.  

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه این مرکز در راستای رسیدگی سریع و رصد نحوه بررسی مشکلات توسط دستگاه‌های اجرایی راه اندازی شده است، گفت: سامانه‌ای طراحی شده که واحدهای تولیدی مکلف هستند مشکل واحد را در سامانه درج  کنند و بلافاصله درخواست مشکل واحد تولیدی در سازمان مدنظر قرار می‌گیرد و در صورتی که مشکل توسط سازمان قابل حل باشد بلافاصله مرتفع شده و نتیجه اقدام در سامانه درج می‌شود.

فغفوری تاکید کرد: اگر مشکل مرتبط با سایر دستگاه‌های اجرایی باشد هر دستگاه اجرایی که نماینده مستقر را در محل مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه گذاری دارند منتقل شده و پس از رفع مشکل نتیجه در اسرع وقت به دبیر خانه مرکز ارائه می شود و اگر مشکل توسط دستگاه اجرایی قابل حل نباشد با وجود مستندات به دبیرخانه منعکس ومشکل مربوطه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست استاندار مطرح می شود.  

وی گفت: واحدهای تولیدی به صورت ۲۴ ساعته امکان ثبت نام و ثبت مشکل را در سامانه مذکور دارند و این مرکز سرمایه گذاری در استان را تسهیل می کند.  

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت زنجان با بیان اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل دراستان از اول سال مورد شناسایی و رصد قرار گرفتند، یادآور شد: تاکنون ۲۲ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل دراستان شناسایی شده است.  

کد خبر: ۵۱٬۰۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha