۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
۱۳۰۰ میلیارد تومان از تعهدات سفر رئیس جمهور به گلستان اجرایی شد
استاندار گلستان:

۱۳۰۰ میلیارد تومان از تعهدات سفر رئیس جمهور به گلستان اجرایی شد

گرگان- استاندار گلستان گفت: از مجموع دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تعهدات دو سفر رئیس جمهور به گلستان هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، هادی حق شناس ظهر دوشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اظهار کرد: در دو سفر رئیس جمهور به گلستان دولت اجرای دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه را تعهد کرده که تاکنون یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان آن اجرایی شده است.

وی با اظهار امیدواری نسبت به اینکه هزار میلیارد تومان تعهد باقی مانده دولت در گلستان هم اجرایی می‌شود، افزود: زهکشی اراضی شمالی استان یکی از تعهدات دولت بود که تا قبل از دولت تدبیر و امید زهکشی سه هزار هکتار از اراضی استان انجام شده بود اما در این دولت تاکنون زهکشی ۵۲ هزار هکتار انجام شده است.

استاندار گلستان ادامه داد: زهکشی ۳۰ هزار هکتار از اراضی گلستان در حال انجام است و ۵۰ هزار هکتار امروز اکلنگ‌زنی می‌شود که اقدامی ماندگار در گلستان است.

وی یادآور شد: تفاهم‌نامه‌هایی به ارزش ۹ هزار و۷۰۰ میلیارد تومان در گلستان منعقد شده که ۱۰ درصد آن به قرارداد تبدیل و رقم کمی از آن پرداخت شده است.

حق شناس با تاکید بر اینکه انتظار داریم این تفاهم نامه‌ها در بخش‌های سلامت و گردشگری در استان فعال شود، تصریح کرد: ۵۴۹ روستای گلستان دارای طرح هادی است و طرح هادی ۴۵۲ روستا باید بازنگری شود و درخواست داریم در بازنگری و اجرای طرح هادی در استان اهتمام شود.

وی با اشاره به اینکه دولت برای تعویض بوژی و ریل عریض ۲۹ میلیارد تومان هزینه کرده است، خاطرنشان کرد: راه آهن گرگان به شاهرود می‌تواند ما را به کشورهای CIS متصل کند و انتظار داریم که ایستگاه اینچه برون به گنبد و شاهرود متصل شود.

کد خبر: ۵٬۰۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha