۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
یک هزار و ۱۰۰ نانوایی در زنجان یارانه‌بگیر هستند/ تشدید بازرسی‌ها
رئیس اتاق اصناف زنجان:

یک هزار و ۱۰۰ نانوایی در زنجان یارانه‌بگیر هستند/ تشدید بازرسی‌ها

زنجان- موسوی، رئیس اتاق اصناف زنجان از فعالیت سه هزار و ۵۵۰ نانوایی در استان خبر داد و گفت: از این تعداد بیش از یک هزار و ۱۰۰ نانوایی یارانه بگیر هستند.

سید محمود موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه بازرسی‌های نامحسوس از نانوایی‌های زنجان انجام می‌شود، گفت: با نانوایی‌هایی که در ساعت های مشخص شده فعالیت نکنند برخورد می شود و تمام نانوایی ها باید حتما تا ساعت ۱۴عصر فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه قیمت آرد یارانه‌ای با آرد آزاد افزایش یافته است، اظهار کرد: سهمیه سرانه استان در گندم و آرد بالا است و بیش از سه هزارو ۵۰۰ تن بیش از سهمیه، آرد در زنجان تهیه شده و مشکلی وجود ندارد.

رئیس اتاق اصناف زنجان با بیان اینکه در خصوص آرد در استان کمبودی وجود ندارد، گفت: وضعیت پخت نان خوب است و فعلا مشکلی نیست.

موسوی از فعالیت هزار و ۵۵۰ نانوایی در زنجان خبر داد و تاکید کرد: از این تعداد بیش از یک هزار و ۱۰۰ نانوایی یارانه بگیر هستند.

وی در ادامه به رعایت پروتکل های بهداشتی در نانوایی های استان اشاره کرد و یاد آور شد: رعایت بهداشت فردی در نانوایی ها نسبت به چند ماه گذشته افزایش خوبی داشته و از ماسک استفاده می کنند.

رئیس اتاق اصناف زنجان تصریح کرد: متاسفانه رعایت فاصله گذاری اجتماعی در نانوایی های استان خوب نیست و کمتر رعایت می شود و بازرسی از نانوایی ها در استان بیشتر شده است.

کد خبر: ۵۰٬۸۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha