۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۲
تشکیل ۹۰۰ پرونده تخلف برای نانوایی‌های آذربایجان‌شرقی
سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت آذربایجان‌شرقی خبر داد

تشکیل ۹۰۰ پرونده تخلف برای نانوایی‌های آذربایجان‌شرقی

تبریز- سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت آذربایجان‌شرقی از بازرسی ۱۰ هزار و ۴۵۵ واحد نانوایی در استان خبر داد و گفت: در این زمینه ۹۰۰ فقره پرونده تخلفاتی برای نانوایان متخلف به ارزش حدود ۱۴ میلیارد ریال در استان تشکیل شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صمت آذربایجان شرقی، یوسف پایدار شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جریان اقدامات نظارتی طی شش ماهه اول سال‌جاری از شش هزار و ۷۵۶ واحد نانوایی در شهرستان‌ها و سه هزار و ۶۹۰ واحد در تبریز بازرسی به عمل آمده که منجر به تشکیل ۹۰۰ فقره پرونده تخلفاتی به ارزش حدود ۱۴ میلیارد ریال در استان شده است.

وی افزود: بازرسی از واحد های تولیدی آرد و سیلوهای گندم با حضور کارشناسان کارگروه آرد و نان استان، رسیدگی به شکایات واصله مردمی به سامانه ۱۲۴ و نظارت بر روند توزیع خمیرمایه از دیگر اقدامات کارگروه است.

پایدار رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نانوایی‌ها را الزامی دانست و گفت: در همین زمینه طی دو شیفت کاری از ۶۰۰ واحد بازرسی به عمل آمده و تمام واحدهای نانوایی ملزم به تجهیز و استفاده از دستگاه کارتخوان هستند.

وی ضمن اشاره به همکاری و تعامل اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان در زمینه تأمین و توزیع اقلام بهداشتی، یادآور شد: بیش از ۱۰ هزار عدد ماسک، ۳۰ هزار عدد دستکش و مقادیر متنابهی محلول ضدعفونی‌کننده برای همه واحدهای نانوایی فعال در شهرستان تبریز و حومه تهیه و توزیع شده است.

کد خبر: ۵۰٬۸۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha