۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶
کارخانه نساجی مازندران با حمایت بنیاد برکت احیا شد
استاندار مازندران:

کارخانه نساجی مازندران با حمایت بنیاد برکت احیا شد

ساری- استاندار مازندران گفت: با سرمایه گذاری بنیاد برکت و ستاد اجرایی حضرت امام راحل، کارخانه قدیمی نساجی استان احیا شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان شامگاه پنجشنبه در جلسه کارگروه اشتغال مازندران در سالن استانداری با اظهار اینکه اراضی صنعتی استان دو برابر می شود، افزود: افزایش اراضی صنعتی با ساخت شهرک یک هزار هکتاری شرق استان محقق می شود.

وی با عنوان اینکه با ساخت شهرک یک هزار هکتاری و تامین اعتبار آن تحرک اقتصادی قابل قبولی در استان رخ می دهد، افزود: توسعه شهرک صنعتی ۶۰ هکتاری تشبندان، شهرک صنعتی گردشگری رامسر در استان مصوب شده است و مقرر شد برای حل مشکل تراکم شهرک صنعتی آمل ۶۰ هکتار به سطح شهرک صنعتی تشبندان افزوده شود.

وی با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف واحدهای تولیدی راکد و غیرفعال در استان ادامه داد: به سرمایه گذارانی که زمین دریافت ولی اقدامی نکردند باید مهلت کوتاهی داده شود و در صورت عدم فعالیت اراضی صنعتی باید به سرمایه گذاران جدید واگذار شود زیرا این اراضی باید به کارآفرینان واقعی داده شود.

استاندار مازندران همچنین با تقدیر از تلاش ها و سرمایه گذاری بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ادامه داد: این بنیاد در جریان سیل و کرونا برای توسعه و اشتغال استان سرمایه گذاری خوبی انجام داده است.

حسین زادگان با بیان اینکه کارخانه نساجی با ورود ستاد اجرایی امام احیا شده است، افزود: ۱۲۷ درصد از طرح های این بنیاد در استان اجرایی شده است.

کد خبر: ۵۰٬۷۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha