۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
۱۹۵۰ واحد مسکونی روستاهای زلزله زده میانه بازسازی شد
استاندار آذربایجان شرقی:

۱۹۵۰ واحد مسکونی روستاهای زلزله زده میانه بازسازی شد

تبریز- استاندار آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان میانه و بازدید از روستاهای زلزله زده این شهرستان گفت: ۱۹۵۰ واحد مسکونی روستاهای زلزله زده میانه بازسازی شد.

به گزارش خبرنگار بازار، استاندار آذربایجان شرقی ظهر امروز در سفر به شهرستان میانه از روستاهای ورنکش و گاوینه‌رود از توابع بخش ترکمانچای بازدید و روند بازسازی مناطق زلزله‌زده این شهرستان را بررسی کرد.

محمدرضا پورمحمدی در حاشیه این بازدیدها به خبرنگاران گفت: در آستانه سالگرد حادثه زلزله در شهرستان‌های میانه و سراب هستیم و گزارش‌ها حاکی از رضایت‌بخش بودن روند بازسازی این مناطق است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان میانه، دو هزار واحد مسکونی روستایی تخریب شده بود، افزود: کار بازسازی ۱۹۵۰ واحد یعنی بیشتر از ۹۰ درصد واحدهای تخریب‌شده به اتمام رسیده و صد درصد واحدهای تعمیری نیز بازسازی شده‌اند.

پورمحمدی با بیان اینکه ۵۰ درصد از اماکن دامی این شهرستان هم بازسازی شده است، گفت: با تلاش دستگاه‌های مسئول برای برطرف کردن کاستی‌ها، امیدواریم کار بازسازی قبل از فصل سرما تمام شود.

استاندار آذربایجان شرقی در این بازدیدها همچنین در تعدادی از خانه‌های بازسازی‌شده حضور یافت و با ساکنان آنها دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین در نشست ستاد مدیریت بحران با حضور مسئولان استانی و محلی در فرمانداری میانه، آخرین وضعیت بازسازی مناطق زلزله‌زده میانه و سراب و مسائل و مشکلات موجود در این زمینه را بررسی خواهد کرد.

کد خبر: ۵۰٬۶۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha