۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
چه کسی باید پاسخگوی وضع موجود اقتصادی به مردم باشد
نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس:

چه کسی باید پاسخگوی وضع موجود اقتصادی به مردم باشد

سیاهکلی، نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس اظهار داشت: چه کسی باید پاسخگوی وضع موجود اقتصادی به مردم باشد، ما که هیچ دسترسی به رئیس جمهور نداریم و پاسخی از ایشان دریافت نمی کنیم.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، لطف الله سیاهکلی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۷ آبان) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: براساس قانون، نمایندگان پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند، اما نمایندگان هیچ دسترسی به رئیس جمهور ندارند و از رئیس جلسه علنی سوال می کنیم که مشکلات اقتصادی مردم چگونه باید رفع شود؟ کشاورزان برای تامین نهاده های خود دچار مشکل هستند و با قیمت های موجود وضع قیمت تمام شده محصولات کشاورزی چگونه خواهد شد؟

وی افزود: مردم چگونه باید مایحتاج اساسی خود را تامین کنند؟ ما باید در حوزه انتخابیه به مردم پاسخگو باشیم، اما نمی دانیم که چگونه باید این کار را انجام دهیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آیا ما بعد از ۴۰ سال نمی توانیم برخی از نهاده های کشاورزی را خودمان تولید کنیم، گفت: کود فسفات و پتاسیم یکی از مایحتاج امروز کشاورزان است که در تامین آن دچار مشکلیم و آیا نمی شود که این محصول را در داخل تولید کنیم و امروز نیاز به واردات آن نداشته باشیم و التهاب موجود در بازار را تجربه نکنیم؟

کد خبر: ۵۰٬۴۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha