۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
پروژه‌های خراسان شمالی بلاتکلیف رها شده است
رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی:

پروژه‌های خراسان شمالی بلاتکلیف رها شده است

بجنورد- پاکمهر، رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی از مهم‌ترین پروژه‌های نیمه‌تمام و عملیاتی نشده و بلاتکلیف استان، گلایه کرد و گفت: بسیاری از پروژه‌ها کلنگ زده‌شده ولی بی‌حاصل و بی‌ثمر رها شده است.

سید محمد پاک مهر در گفت‌وگو با بازار، اظهار داشت: احداث پروژه راه‌آهن گرگان- بجنورد- مشهد، احداث پروژه GTPP پتروشیمی خراسان، احداث پروژه نیمه‌تمام راه دسترسی میامی- بجنورد، احداث پروژه نیمه‌تمام بجنورد گلستان، احداث پروژه نیمه‌تمام سیمان سمنگان، احداث پروژه سد قوردانلو و احداث بیمارستان شهرستان راز و جر گلان از مهم‌ترین این پروژه‌ها در استان هستند.

وی افزود: استان خراسان شمالی باب الرضا گنجینه فرهنگ‌ها، با داشتن قومیت‌های مختلف و مرز مشترک با ترکمنستان، متأسفانه ازنظر شاخص‌ها در سطح پایین‌تری قرار دارد.

عدم سرمایه گذاری شستا در خراسان شمالی
نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جر گلان بابیان اینکه احداث پروژه جاده آسیایی چهار باندِ بجنورد به گلستان بیش از ۱۴ سال به‌صورت نیمه‌تمام باقی‌مانده است افزود: در حال حاضر استان خراسان شمالی درراه روستایی از میانگین کشوری ۱۰ درصد عقب است.

پاک مهر ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد ۱۴ هزار کیلومتر بزرگراه و هفت هزار کیلومتر راه‌آهن در سطح کشور ساخته‌شده که متأسفانه یک کیلومتر آن‌هم در این استان نیست.

وی در ادامه با گلایه از سازمان شستا گفت: این سازمان متأسفانه سرمایه و سود را از استان ما می‌گیرد و سرمایه‌گذاری را جای دیگر انجام می‌دهد.

ضرورت توسعه بیمارستان تأمین اجتماعی بجنورد
نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جر گلان افزود: اکنون به افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی یکسان حق بیمه می‌دهند اما کسی که ساکن تهران است بیمارستان میلاد دارد ولی در این استان در شهرستان فاروج، مانه سملقان و راز جر گلان حتی درمانگاه تأمین اجتماعی وجود ندارد.

پاک مهر بر توسعه بیمارستان تأمین اجتماعی بجنورد نیز تأکید کرد و گفت: متأسفانه  کلینیک تأمین اجتماعی بجنورد نیز مدت‌هاست کلنگ زنی آن صورت گرفته ولی اجرانشده است.

وی ادامه داد: مردم خراسان شمالی چه گناهی مرتکب شده‌اند و تا کی باید تاوان کلنگ‌های بی‌عمل و بی‌ثمر را بپردازند.

کد خبر: ۵۰٬۴۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha