۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
پرداخت ۱۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به بخش های اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد
میراب باشی خبر داد:

پرداخت ۱۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به بخش های اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج - مدیر شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت یک هزار و ۲۵۴ میلیارد ریال تسهیلات به بخش های اقتصادی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید مهدی میراب باشی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: تسهیلات پرداختی به بخش اقتصادی استان با تزریق اعتبار ۱۲۵۴ میلیارد ریالی، رشد ۱۸۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

میراب باشی با بیان اینکه بانک توسعه تعاون با نقش عاملیت ارائه تسهیلات اشتغال زایی مددجویان نیز حرکت کرده است، ابراز داشت: در حوزه مددجویان کمیته امداد سهمیه ۱۲۵۰۰۰ میلیون ریالی از محل قانون اشتغال پایدار روستایی و عشایری تخصیص یافت که تاکنون ۱۱۴۵۰۰ میلیون ریال پرداخت در این بخش داشتیم.

وی افزود: در بخش پرداخت تسهیلات حوزه مددجویان بهزیستی، کل سهمیه اختصاص یافته از محل بند الف تبصره ۱۸، ۳۰۰۰ میلیون ریال بود که پردخت ۱۰۰ درصدی در این محور محقق شد.

میراب باشی خاطرنشان کرد: میزان سهمیه اختصاص یافته از محل قانون اشتغال پایدار روستایی و عشایری برای اشتغال بهزیستی ۹۰۰۰ میلیون ریال بود که تخصیص ۱۰۰ درصدی نیز شکل گرفت.

مدیرشعب بانک توسعه تعاون استان گفت: توسعه و تحقق اشتغال پایدار روستایی و عشایری در کنار اشتغال فراگیر از هدفگذاری های شکل گرفته در استان بوده که طی دو سال اخیر، ۵۵۸ پرونده به میزان بیش از ۳۷۷ میلیون ریال با پرداخت تسهیلات روبه رو شده است.

میراب باشی تصریح کرد: تحقق ۵۵۸ پرونده-طرح،  اشتغالزایی ۱۴۵۹ نفر را محقق کرد.

میراب باشی با تاکید بر خروجی محوری تسهیلات تزریقی، ابراز داشت: ۹۰ درصد تسهیلات تخصیص یافته با تحقق اشتغال زایی و عدم انحراف رو به رو شده است.

وی از اجرای طرح های رونق تعاون در استان خبر داد و گفت: بسته هایی با محوریت پوشش تعاونی ها ایجاد شده که خدمات و حمایت هایی در این قالب شکل گرفته است.

میراب باشی ابراز داشت: همچنین در محور صدور ضمانت نامه، بانک توسعه تعاون استان در درجه بندی همسطح خود رتبه برتر و در مجموع رتبه دوم را کسب کرد است و این مهم به معنای توجه به رونق تولید و اشتغال است.

کد خبر: ۵٬۰۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha