۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
آمادگی وزارت نفت برای تأمین قیر پروژه‌های عمرانی
وزیر نفت مطرح کرد

آمادگی وزارت نفت برای تأمین قیر پروژه‌های عمرانی

زنگنه، وزیر نفت، از آمادگی وزارت نفت برای تأمین قیر پروژه های عمرانی در شهرها و روستاها خبر داد و گفت: وزارتخانه از اجرای این موضوع، توسعه زیرساخت های جاده ای و افزایش رونق شهرها و روستاها استقبال می کند. البته قانونی که مجلس تصویب کرد، باید نهایی شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در جمع خبرنگاران، با اشاره به حضور در نشست امروز کمیسیون عمران مجلس، گفت: در نشست امروز گزارشی درباره اقدامات و برنامه های پیش روی وزارت نفت مرتبط با حوزه عمران ارائه شد.

وزیر نفت افزود: در جلسه امروز، مسائلی همچون موضوع عمران زیرساخت های شهرها و روستاها، تأمین قیر برای پروژه های عمرانی، تسویه بدهی پیمانکاران از طریق تهاتر نفت، گازررسانی به شهرها و روستاها، توسعه اکتشاف نفتی، بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان تا افق ۱۴۲۰ و تأمین سوخت حمل و نقل مورد بررسی قرار گرفت.

وی از آمادگی وزارت نفت برای تأمین قیر پروژه های عمرانی در شهرها و روستاها خبر داد و گفت: وزارتخانه از اجرای این موضوع، توسعه زیرساخت های جاده ای و افزایش رونق شهرها و روستاها استقبال می کند. البته قانونی که مجلس تصویب کرد، باید نهایی شود.

کد خبر: ۵۰٬۳۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha