۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
بررسی طرح جهش تولید مسکن؛ بزودی در صحن مجلس
عضو کمیسیون عمران مجلس خبر داد

بررسی طرح جهش تولید مسکن؛ بزودی در صحن مجلس

بدری، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: طرح جهش تولید مسکن مراحل نهایی خود را در این کمیسیون طی می‌کند و به زودی در صحن علنی بررسی می‌شود.

به گزارش بازار، صدیف بدری با اشاره به افزایش و تلاطم قیمت مسکن در چند ماه اخیر افزود: در طول سال‌های گذشته در بخش عرضه مسکن برای دهک‌های پایین جامعه اقدامات مکفی انجام نشده همچنین مسائل کلان اقتصادی نیز بر این موضوع تأثیرگذار است.

وی با بیان این که در ۲ الی ۳ ماه گذشته شاهد افزایش بی رویه قیمت مسکن در کشور بوده ایم، گفت: براساس گزارش‌ها بیش از ۵۰ درصد در بخش مسکن با افزایش قیمت روبرو بوده ایم که این موضوع برای افراد طبقه پایین جامعه قابل تحمل نیست تا حدی که برای جوانانی که در شرف ازدواج اند داشتن یک واحد مسکونی جزو آرزوهای آن‌ها خواهد شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به طرح در دست اجرای نمایندگان در مجلس افزود: امیدواریم با تصویب جزئیات طرح جهش تولید مسکن و اختصاص زمین‌های رایگان ۹۹ ساله و ساخت سالانه یک میلیون واحد برای افراد نیازمند در این طرح با رفع مشکل مسکن در بخش روستا و شهر روبرو باشیم.

صدیف بدری نظارت بر مسئله ساخت مسکن را مهم توصیف کرد و گفت: در بخش مصالح ساختمانی از جمله فولاد و سیمان نیز با افزایش قیمت روبرو بودیم که قابل قبول نیست و باید این موضوع کنترل شود.

 وی افزود: در این طرح کمیسیون عمران قیمت فولاد و سیمان را توسط ستاد تنظیم بازار با سود قابل قبولی در نظر گرفته است تا با سود مطمئن در اختیار تولید کننده و مصرف کننده قرار بگیرد.

کد خبر: ۵۰٬۲۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha