۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
نشست ویژه کمیسیون عمران با حضور وزیر صمت
رئیس کمیسیون عمران مجلس خبر داد

نشست ویژه کمیسیون عمران با حضور وزیر صمت

رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس از برگزاری نشست ویژه این کمیسیون برای بررسی پرونده افزایش قیمت مصالح ساختمانی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدرضا رضایی کوچی، با انتقاد از افزایش روز افزون قیمت مصالح ساختمانی در چند ماه اخیر، گفت: گرانی مصالح عملا چرخه تولید مسکن را دچار مشکل کرده، سازندگان قادر به خرید مصالح با قیمت بالا نیستند، زیرا این مسئله قیمت تمام شده را بالا برده و عملا میزان تقاضا برای خرید مسکن کاهش می یابد.

فعالیت دلالان عامل اصلی افزایش قیمت مصالح ساختمانی
نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عامل اصلی افزایش قیمت مصالح ساختمانی مانند فولاد و سیمان در بازار آزاد، فعالیت دلالان و سوداگران است، متأسفانه این محصول از کارخانه میان افراد دست به دست شده و وقتی به بازار عرصه می رسد، قیمت آن محصول چندین برابر نرخ تولیدی شده است.

ضایی کوچی گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت باید توضیح دهد که چه برنامه ای برای مدیریت بازار آشفته مصالح ساختمانی دارد، اگر جلوی روند افزایشی قیمت ها گرفته نشود، تلاطم این بازار تشدید خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: تلاطم کنونی بازار مصالح ساختمانی موجب شد که کمیسیون عمران مجلس در هفته آینده نشست ویژه ای را با حضور رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار کند تا در این نشست، مشکلات و موانع ساماندهی بازار مصالح ساختمانی بررسی شود.

کد خبر: ۵۰٬۲۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha