۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
۵۷ واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات رونق اشتغال دریافت کردند
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان:

۵۷ واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات رونق اشتغال دریافت کردند

سمنان- تشنه دل رئیس صنعت معدن و تجارت سمنان با بیان اینکه تا پایان شش ماهه نخست سال جاری ۵۷ واحد تولیدی تسهیلات بند (الف) تبصره ۱۸ رونق اشتغال را دریافت کردند، گفت: این واحدها در بخش‌های صنعتی و کشاورزی مشغول به تولید هستند.

علی تشنه دل در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، ضمن اشاره به ارائه تسهیلات بند (الف) تبصره ۱۸ در سال ۹۹ بیان کرد: در شش ماهه اول سال جاری ۵۷ واحد تولیدی در زمینه کشاورزی و صنعت پس از بررسی پرونده و ارسال به بانک‌های عامل توانستند وام خود را دریافت کنند.

وی افزود: این واحدهای تولیدی موفق به دریافت ۳۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات بند (الف) تبصره ۱۸ شده اند.

رئیس صمت استان سمنان با بیان اینکه پرونده دیگر واحدهای تولیدی استان نیز برای ارسال به بانک در دست بررسی است، گفت: میزان پرداختی تسهیلات بند (الف) تبصره ۱۸ در سطح استان طی شش ماهه نخست سال جاری ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از سقف میزان پیش بینی شده نیز بیشتر است.

تشنه دل با بیان اینکه این شاخص‌ها نشان می دهد که در زمینه ارائه تسهیلات بند (الف) تبصره ۱۸ وضعیت استان سمنان خوب بوده است، گفت: تلاش داریم تا به زمینه اشتغال‌زایی واحدهای تولیدی استان کمک کنیم.

وی با بیان اینکه ۱۸۰ طرح در قالب تسهیلات رونق تولید سال ۹۹ در حال بررسی هستند، ابراز داشت: در صورت تصویب 317 میلیارد تومان وام به این طرح های تولیدی داده خواهد شد.

کد خبر: ۴۹٬۹۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha