۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
 آمادگی سرمایه گذاران برای ساخت اسکله های تفریحی در مازندران
در گفتگو با بازار مطرح شد:

آمادگی سرمایه گذاران برای ساخت اسکله های تفریحی در مازندران

ساری - مدیرکل میراث فرهنگی مازندران گفت: سرمایه گذاران زیاد داخلی برای ایجاد اسکله های تفریحی در ۱۳۴ نقطه ساحلی استان اعلام آمادگی کرده اند.

سیف الله فرزانه در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه اقدام به شناسایی ۱۳۴ نقطه در سطح استان در قالب مدیریت یکپارچه برای ساخت اسکله های تفریحی کردیم اظهار داشت: درصورت تایید این ۱۳۴ نقطه و طراحی نقشه ها توسط سازمان بنادر و دریا نوردی و ابلاغ آن به اداره کل گردشگری ، ما ۱۰۳ سرمایه گذار آماده کار داریم که دارای مالکیت پس کرانه هستند.

وی درباره پروژه های گردشگری مازندران هم گفت : پروژه های خوبی چون پارک لیدو و دالخانی رامسر را در دست اقدام داریم که اعتبارات عمرانی قابل توجهی هم به آنها تعلق می گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اساس مازندران کشاورزی بوده و به دلیل جلوگیری از نابودی اراضی کشاورزی ، اقدام خوبی که توسط اداره کل گردشگری انجام شد این بود که در سال جاری ۱۷۳ باب از تاسیسات گردشگری که در گذشته پروانه ساخت داشته و بین ۲۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند را شناسایی کردند تا با اعطای تسهیلات و اعتبارات عمرانی به پایان برسند.

فرزانه حجم سرمایه گذاری در این ۱۷۳ پروژه را ۲۵ هزار میلیارد تومان دانست و تصریح کرد : این رقم قابل توجهی بوده و برخی از این پروژه ها در آینده نزدیک با حضور وزیر میراث فرهنگی به بهره برداری می رسند.

کد خبر: ۴۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha