۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
سهم مالکان واحدهای مسکونی تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی مشخص شد
با موافقت نمایندگان مجلس؛

سهم مالکان واحدهای مسکونی تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی مشخص شد

نمایندگان مجلس با موضوع سهم مالکان واحدهای مسکونی تحت پوشش کمیته امداد یا سازمان بهزیستی از محل اعتبار ماده(۱۰) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و اعتبارات ماده ۱۶ و ۱۷ قانون مدیریت بحران کشور موافقت کردند.

به گزارش بازار به نقل از خانه‌ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۵ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه تأسیس صندوق بیمه همگانی با ۲۰۴ رأی موافق، ۳ رأی مخالف و ۸ رأی ممتنع از مجموع ۲۴۶ نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

تبصره ۲ ماده ۵ به شرح زیر اصلاح شد:

تبصره۲- سهم مالکان واحدهای مسکونی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) یا سازمان بهزیستی می­باشند یا سایر افرادی که از پرداخت ناتوان هستند از محل اعتبار ماده(۱۰) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب ۲۷ بهمن ۱۳۸۰ با اصلاحات و الحاقات بعدی آن و اعتبارات ماده ۱۶ و ۱۷ قانون مدیریت بحران کشور مصوب ۷ مرداد ۹۸ تامین و پرداخت می­شود.

آئین نامه اجرایی این تبصره شامل تشخیص مالکان براساس سطح درآمد و دارایی آن ها توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری کمیته امداد و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران تنظیم می شود و حداکثر ظرف مدت ۳ ماه از تاریخ لازم الاجرا شدن این قانون به تصویب هیات وزیران می رسد.

کد خبر: ۴۹٬۷۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha