۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
آمادگی بخش خصوصی برای تشکیل دبیرخانه مشترک با وزارت صمت جهت بازبینی بخشنامه‌ها
سخنگوی فراکسیون تشکل‌های اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد

آمادگی بخش خصوصی برای تشکیل دبیرخانه مشترک با وزارت صمت جهت بازبینی بخشنامه‌ها

شکرخدایی، رئیس کمیسیون توسعه پایدار اتاق بازرگانی ایران گفت: بخش خصوصی آمادگی لازم را برای تشکیل دبیرخانه مشترک دائمی با وزارت صنعت، معدن و تجارت دارد تا بتوانیم تمامی پیش نویس ها، آیین نامه ها و بخشنامه ها را مورد بازبینی قرار دهیم.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، فرشید شکرخدایی با اشاره به جلسه اعضای فراکسیون تشکل های اتاق ایران با وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تشکیل این دبیرخانه می‌تواند به اعمال نظرات کارشناسی بخش خصوصی و صاحبان کسب و کارها در روند تصمیم گیری های بخش حاکمیتی منجر شود.

وی افزود: ضرورت دارد در ساختار پیچیده حمایت از حقوق مصرف کنندگان و قوانین مربوطه بازنگری جدی صورت گیرد تا توسعه کیفیت در محصولات و خدمات محقق گردد.

رئیس کمیسیون توسعه پایدار اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: تسهیل کسب و کارها و زودن مجوز های زائد و دست و پا گیر در راستای توسعه سرمایه گذاری و اشتغال زایی بخش صنعت، معدن و تجارت از اهمیت فراوانی برخوردار است.

شکرخدایی گفت: افزایش رقابت پذیری کسب و کار ها با ایجاد ارتباط موثر میان تشکل‌های بخش خصوصی کشور و بخش دولتی امکان پذیر است و در این خصوص باید گام‌های مشترکی از سوی دو طرف برداشته شود.

کد خبر: ۴۹٬۵۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha