۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
جذب ۸۴۰ میلیارد تومان اعتبار سیل در استان ایلام
استاندار ایلام خبر داد

جذب ۸۴۰ میلیارد تومان اعتبار سیل در استان ایلام

ایلام- استاندار ایلام از جذب ۸۴۰ میلیارد تومان اعتبار سیل در استان ایلام خبر داد و گفت: این میزان اعتبار در مناطق سیل زده استان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، قاسم سلیمانی دشتکی صبح شنبه در نشست ستاد بحران استان در محل استانداری ایلام اظهار کرد: استان ایلام یکی از مناطق حادثه خیز در بحث بالایای طبیعی است که سال های گذشته با سیلاب همواه مواجه بوده است.

وی با اشاره به لزوم ستاد بحران استان ایلام برای بارندگی های سال جاری در استان، گفت: پیش بینی درست، پیشگیری به موقع، ورود و مداخله به جا در مراحل مختلف بحران در اولویت کاری ستاد بحران استان قرار گیرد.

سلیمانی دشتکی بیان کرد: یکی از مهمترین اقدامات مهم استان در سال گذشته جذب ۸۴۰ میلیارد تومان اعتبار سیل برای بازسازی منازل، زیرساخت ها و جبران خسارت ها مناطق سیل زده استان بوده است.

استاندار ایلام تصریح کرد: امروزه استان ایلام با بحران کرونا مواجه است، در این راستا همه مردم و مسئولان نسبت به رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی احساس مسئولیت جدی داشته باشند.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه گردهمایی‌ها، همایش‌ها و نشست‌ها با جمعیت بالای ۱۰ نفر در استان ممنوع است، افزود: دورکاری کارکنان در ادارات در اولویت کاری مدیران استان قرار گیرد.

کد خبر: ۴۹٬۵۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha