۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
مردم از حال و آینده شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان نگرانند
نماینده پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس:

مردم از حال و آینده شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان نگرانند

اردبیل- نماینده پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس گفت: مردم از حال و آینده شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان نگرانند و این مجموعه باید سریعا تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرنگار بازار، عباس جهانگیرزاده صبح شنبه در دیدار با برخی مسئولان شهرستان پارس‌آباد در محل دفتر ارتباطات مردمی خود در پارس آباد، اظهار داشت: مردم از حال و آینده شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان نگران اند و باید سریعا تعیین تکلیف شود تا مردم بتوانند مشکلات مربوط به این زمینه را برطرف کنند.

وی افزود: در صورت اجرای واگذاری، زمین‌های زراعی کشت و صنعت باید به ساکنین منطقه واگذار شود چرا که تولید اصلی در سایه زحمات کشاورزان منطقه است و این موضوع با اجرای عدالت در جامعه محقق می‌شود و نیاز به رسیدگی دارد.

نماینده پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس گفت: در این راستا نیاز است تا بخش‌های صنعتی شرکت به صورت چند واحدی به شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران منطقه‌ای واگذار شود تا هر چه سریع‌تر مشکلات موجود در این زمینه برطرف شود.

جهانگیرزاده ادامه داد: متأسفانه در حال حاضر خصوصی‌سازی به صورت قانونی اجرا نشده است و برای شکوفایی در منطقه باید به سراغ مردم برگردیم چرا که مردم و کشاورزان همین منطقه، با زحمات خود دشت مغان را قطب کشاورزی و سیلوی غله کشور کرده‌اند.

وی ادامه داد: کشاورزی ما مظلوم واقع شده و منطقه ما محروم است و علتش عدم توجه دولت به مناطق مرزی و محروم است که در صورت توجه به این مهم شاهد دستیابی به دستاوردهای مهم و ارزشمندی در این زمینه خواهیم بود.

کد خبر: ۴۹٬۴۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha