۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
ارتقاء شاخص‌های توسعه خراسان شمالی در اولویت کار دستگاه‌ها باشد
نماینده مردم خراسان شمالی:

ارتقاء شاخص‌های توسعه خراسان شمالی در اولویت کار دستگاه‌ها باشد

بجنورد- وحیدی، نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: با عنایت به نگاه ویژه رهبری در سفر به خراسان شمالی، ارتقاء شاخص‌های توسعه و پیشرفت و رساندن آن به ۱۰ استان برتر کشور با توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود باید در اولویت باشد.

محمد وحیدی در گفت‌وگو با بازار، رساندن خراسان شمالی به شاخص‌های توسعه میانگین کشوری در حوزه راه روستایی و راه‌های اصلی  ازجمله بزرگراه آسیایی، جاده میامی، بجنورد، راز و جر گلان و... را مهم دانست و اظهار داشت: برای توسعه استان باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی در ادامه شاخص بهره‌مندی از آب شرب و اجرای طرح‌های فاضلاب و اجرای فاز دوم پتروشیمی خراسان شمالی را از دیگر گام‌های مؤثر در پیشرفت استان برشمرد.

ضرورت ایجاد بازارچه مرزی
نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم، راز و جر گلان در مجلس شورای اسلامی اجرای راه‌آهن مشهد، بجنورد ،گرگان، تکمیل پروژه سیمان سمنگان و ایجاد بازارچه مرزی را در  توسعه اقتصادی استان  ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: باید  با همکاری استانداری و دولتمردان در رفع چالش‌های استان گام‌های مؤثرتری برداشته شود.

وحیدی به دیدار نمایندگان خراسان شمالی با  معاون اول رئیس‌جمهور نیز اشاره کرد و گفت: معاون اول رئیس‌جمهور در این دیدار با اشاره به اینکه استان خراسان شمالی دارای استعدادها و ظرفیت‌های فراوانی برای توسعه است، گفت، این استان قطعاً با تمرکز مجموعه مدیران و نمایندگان استان روی مسائل کلیدی می‌تواند ضمن توسعه زیرساخت‌ها، عقب‌ماندگی‌های خود را در برخی از بخش‌های اقتصادی هر چه سریع‌تر جبران کند.

وی افزود: در این دیدار معاون اول رئیس‌جمهور، پیشرفت طرح ملی راه‌آهن گرگان-مشهد و تکمیل پتروشیمی و رفع محرومیت را از روستاها و مناطق مرزی حق مردم خراسان شمالی دانست و عنوان کرد دولت با کمک نمایندگان مردم تمام مساعی خود را برای اجرای طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی به کار خواهد بست.

کد خبر: ۴۹٬۴۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha