۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸
در نیمه دوم سال، رشد صادراتی خوبی در مقایسه با ۶ ماهه نخست سال خواهیم داشت
وزیر صمت:

در نیمه دوم سال، رشد صادراتی خوبی در مقایسه با ۶ ماهه نخست سال خواهیم داشت

رزم حسینی، وزیر صمت گفت: وزارتخانه ها باهم همدل هستند تا از این جنگ اقتصادی عبور کنیم و حتما عبور خواهیم کرد.

به گزارش بازار، نشست مشترک وزرای صمت، نفت، جهاد کشاورزی و رئیس کل بانک مرکزی در وزارت صمت برگزار شد. علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت معدن و تجارت در این نشست گفت: امشب ما میزبان وزرای نفت، کشاورزی، رئیس کل بانک مرکزی و معاونان وزراتخانه ها و قائم مقام سازمان برنامه و بودجه هستیم.

رزم حسینی افزود: بنا به دستور رئیس جمهور، مقرر شده که نشستی برای هماهنگی بیشتر در بخش اقتصادی دولت و همچنین برای افزایش صادرات و واردات کالاهای اساسی و مواد اولیه مورد نیاز کارخانجات انجام شود.

وی گفت: امروز همه بخش های مربوط به این حوزه، حضور دارند و این پیامی دارد برای کسانی که فکر می کردند در دولت هماهنگی وجود ندارد.

رزم حسینی افزود: این نشست نشان می دهد وزارت خانه ها باهم همدل هستند تا از این جنگ اقتصادی عبور کنیم و حتما عبور خواهیم کرد. سابقه ملت ایران هم در انقلاب اسلامی و هم در دفاع مقدس و در ایام اخیر، این را نشان می دهد و ان شاء الله با درایت رهبر معظم انقلاب، از این شرایط عبور می کنیم.

وی گفت: من فکر می کنم ما در نیمه دوم سال، رشد صادراتی خوبی در مقایسه با شش ماهه نخست سال خواهیم داشت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در روزهای اخیر، هماهنگی بسیار خوبی صورت گرفته و روند خوبی شروع شده و ان شاء الله ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۴۹٬۱۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha