۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
تکمیل زنجیره فولاد در زنجان ۱۲۰ میلیون دلار درآمد زایی به همراه داشته است
رئیس صمت زنجان:

تکمیل زنجیره فولاد در زنجان ۱۲۰ میلیون دلار درآمد زایی به همراه داشته است

زنجان- فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان، گفت: با تکمیل زنجیره فولاد در استان زنجان علاوه بر ایجاد اشتغال برای ۸۰۰ نفر، ۱۲۰ میلیون دلار درآمد زایی برای استان فراهم شده است. 

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه استان زنجان در سال بیش از چهار میلیون تن فولاد تولید می کند، اظهار کرد: با فعال شدن واحد های تولیدی فولاد تعطیل، اشتغال در استان افزایش خواهد یافت. 

وی اظهار کرد: با تکمیل زنجیره فولاد در استان علاوه بر ایجاد اشتغال برای ۸۰۰ نفر ۱۲۰ میلیون دلار درآمد زایی برای استان فراهم شده است. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، گفت: با فعال شدن واحد تولیدی فولاد در استان بعد از پنج سال زنجیره فولاد در استان تکمیل شده است. 

فغفوری با بیان اینکه ۴۰ درصد تولید فولاد کشور در استان زنجان انجام می شود، تاکید کرد: فولاد استان به ۱۸ کشور صادر می شود و استان در فولاد خودکفا شده است. 

وی با بیان اینکه استان زنجان در تولید صنعت فولاد در سطح کشور جایگاه خوبی دارد، گفت: واحدهای تولیدی فولاد استان زنجان در سطح کشور با ظرفیت بسیار خوبی فعالیت می کنند. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه زنجیره تولید صنعت فولاد در استان زنجان کامل شده است، ابراز داشت: در استان زنجان هفت واحد تولیدی در بخش فولاد غیر فعال است و با برنامه ریزی تا سال آینده فعال می شوند. 

کد خبر: ۴۹٬۱۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha