۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
۲۰ درصد اعتبارات رونق تولید استان سمنان به میامی اختصاص یافت
استاندار سمنان:

۲۰ درصد اعتبارات رونق تولید استان سمنان به میامی اختصاص یافت

میامی – استاندار سمنان با تأکید بر لزوم توسعه پروژه‌های گردشگری در میامی گفت: ۲۰ درصد اعتبارات رونق تولید استان به این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا آشناگر صبح یکشنبه در آئین آغاز عملیات احداث یک هتل سه ستاره در میامی با اشاره به نقش بسزای صنعت گردشگری در ایجاد توسعه پایدار اظهار داشت: ۲۰ درصد اعتبارات رونق تولید استان سمنان به شهرستان میامی اختصاص یافت.

وی بابیان اینکه میامی یکی از شهرستان‌های کمتر برخوردار استان و کشور محسوب می‌شود، افزود: توسعه صنعت گردشگری در راستای رونق اقتصاد و بهبود وضعیت اشتغال در این شهرستان به‌عنوان یک ضرورت احساس می‌شود.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه حمایت از پروژه‌های گردشگری و سرمایه‌گذاران این بخش در دستور کار دولت قرار دارد، گفت: شهرستان میامی با توجه به‌موقعیت جغرافیایی خود، می‌تواند سهم بسزایی در میزبانی از زائران حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام داشته باشد.

آشناگر با اشاره به اینکه ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای تکمیل و بهره‌برداری به‌موقع از پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان بیان کرد: سرمایه‌گذاران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی بهره‌برداری از تمام ظرفیت‌های موجود و پیگیری برای تخصیص اعتبارات را در اولویت نخست خود قرار دهند.

 

کد خبر: ۴٬۹۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha