۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
تمام دستگاه‌های اجرایی در تدوین برنامه سازگاری با کم آبی قزوین سهم داشته باشند
استاندار قزوین:

تمام دستگاه‌های اجرایی در تدوین برنامه سازگاری با کم آبی قزوین سهم داشته باشند

قزوین- استاندار قزوین گفت: تمامی دستگاه‌ها در تدوین برنامه سازگاری با کم آبی استان سهم دارند و باید برنامه‌های پیشنهادی خود را برای تدوین این سند ارسال کنند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، هدایت الله جمالی پور در جلسه شورای حفاظت از منابع آبی قزوین که در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد با اشاره به اهمیت تعامل و همکاری بین دستگاه های اجرایی برای پیشبرد اهداف، اظهار داشت: یکی از مشکلات مدیریتی در کشور نبود همکاری و تعامل مناسب در بین دستگاه های اجرایی است که این مهم سبب بروز بسیاری از مشکل ها شده است.

وی افزود: تمامی مدیران باید در تصمیم گیری ها و عملکرد ها حامی و پشتیبان یکدیگر باشند و با وحدت و تعامل اقدام های لازم را پیش ببرند تا بدین وسیله این اتحاد و اقدام ها مورد اعتماد مردم هم قرار گیرد.

استاندار قزوین گفت: مردم از اختلاف های دستگاه های مختلف و مسوولان رنج می برند و بیشترین عکس العمل را هم در این زمینه نشان می دهند و این مهم در حالی است که اگر این اختلاف ها به تعامل تبدیل شود مردم از مسئولان حمایت خواهند کرد.

جمالی پور با اشاره به برنامه سازگاری با کم آبی قزوین اضافه کرد: برنامه سازگاری با کم آبی استان متعلق به تمامی سازمان ها است و تمامی دستگاه ها باید طرح ها و برنامه های خود را برای تدوین این برنامه ها ارسال کنند.

وی گفت: در صورت تصویب این طرح در شورای ملی حفاظت از منابع آبی تمامی دستگاه ها موظف به اجرای آن هستند و اینگونه نیست که در صورت نبود طرح های دستگاه ها در برنامه، آنها از عملیاتی کردن آن چشم پوشی کنند.

استاندار قزوین افزود: به نظر می رسد برنامه سازگاری با کم آبی استان یکبار دیگر باید در کارگروه های تخصصی تر بررسی و پس از جمع آوری نظرات تمامی دستگاه های عضو نتیجه نهایی تصویب و در قالب یک برنامه جامع و کامل در وزارت نیرو ارایه شود.

کد خبر: ۴۸٬۹۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha