۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
۲۰ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی قزوین به بهره‌برداری رسید
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین:

۲۰ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی قزوین به بهره‌برداری رسید

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: ۲۰ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان قزوین طی نیمه نخست سال جاری پس از تکمیل عملیات ساختمانی و نصب ماشین آلات و انجام تولید، به مرحله بهره برداری رسیدند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، حمیدرضا خانپور اظهار داشت: با آغاز به کار و بهره برداری از این واحدهای تولیدی برای ۷۴۴ نفر به شکل مستقیم اشتغالزایی شده است.

خانپور افزود: سرمایه گذاری انجام شده در این واحدهای تولیدی یک هزار و ۹۶۴ میلیارد ریال بوده است.

وی گفت: ماسک، بسته بندی گاز صنعتی، تخت مکانیکی، دکور و مصنوعات چوبی، قالب کاشی و سرامیک، برانکارد، ظروف کریستالی، آجر نسوز و ورق های چوبی از جمله تولیدات واحدهای تولیدی به بهره برداری رسیده شهرک های صنعتی استان قزوین در مدت یاد شده بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین یادآور شد: در کنار بهره برداری از ۲۰ واحد تولیدی در شهرک های صنعتی استان، در نیمه اول امسال ۲۳ واحد تولیدی راکد و تعطیل نیز احیا شده و به چرخه تولید بازگشتند.

خانپور اظهار کرد: نزدیک به ۴۰۰ واحد تولیدی با حدود ۱۱ هزار نفر اشتغالزایی مستقیم در شهرک ها و نواحی صنعتی قزوین در دولت یازدهم و دوازدهم به مرحله بهره برداری رسیده اند که حدود ۴۰ درصد واحدهای بهره برداری شده تولیدی در شهرک های صنعتی این استان را شامل می شوند.

وی با بیان اینکه با ساخت و راه اندازی طرح های تولیدی در دست اجرا در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین میزان اشتغالزایی مستقیم در این نقاط به بیش از ۵۰ هزار نفر افزایش می یابد، افزود: با وجود تحریم های ظالمانه دشمن که کاهش تولید و سرمایه گذاری در کشور را نشانه گرفته اند، طی سال های اخیر شاهد رشد سرمایه گذاری صنعتی در استان قزوین بوده ایم.

خانپور گفت: طی چهار سال اخیر حدود ۷۰۰ سرمایه گذار در شهرک ها و نواحی صنعتی قزوین جذب شده اند که معادل نیمی از سرمایه گذاران جذب شده در تمام ادوار در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین یادآور شد: رشد جذب سرمایه گذار در شهرک های صنعتی استان در سال جهش تولید نیز ادامه یافته است به طوری که در نیمه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شاهد رشد حدود ۳۰ درصدی جذب سرمایه گذار بوده ایم.

کد خبر: ۴۸٬۷۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha