۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۲
دولت آشفته بازار ارز را ساماندهی کند/ اقتصاد دچار رها شدگی است
عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با بازار:

دولت آشفته بازار ارز را ساماندهی کند/ اقتصاد دچار رها شدگی است

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: متاسفانه شاهد رهاشدگی اقتصادی از سوی دولت هستیم و در این شرایط دولت باید بازار ارز را کنترل و ساماندهی کند.

روح الله متفکر آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار درباره علت افسارگسیختگی بازار ارز، اظهار داشت: متاسفانه ما شاهد رهاشدگی اقتصاد از سوی دولت هستیم.

وی ادامه داد: دولت تمام تمرکز خودش را روی مسائل خارج از کشور گذاشته است و قطعاً با این نوع نگاه نمی توان وضعیت اقتصادی کشور را اداره کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما شاهد رهاشدگی در اقتصاد کشور هستیم، تصریح کرد: درباره گرانی شدید ارز معمولاً مسئولان توجیهاتی می‌آورند از جمله آن که می گویند نمی توانند ارز حاصل از صادرات را وارد کشور کنند.

متفکر آزاد افزود: همچنین برخی از مسئولان می‌گویند که علت افزایش شدید قیمت ارز آن است که دلارهای حاصل از برخی از صادرات به کشورمان بازنگشته و بلوکه شده است و این مسئله هم مشکلاتی را به وجود آورده و باعث نوسان شدید قیمت ارز شده است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت باید بازار ارز را مدیریت و ساماندهی کند و اراده‌ای برای کنترل بازار ارز داشته باشد تا این آشفته‌بازار کنترل شود.

کد خبر: ۴۸٬۵۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
      0 0
      جناب نماینده ، پس شما چکار میکنید میشینید تماشا وفقط حرف میزنید اهرم نظارت شما چه شده ، چرا برخورد نمیکنید ، چرا راه حل نمیدهید و.......! نکنه روزی برسه که مصداق این بشود: که پس از مرگ سهراب نوشدارو برای مردم اتفاق بیافتد.